"Žene tačno znaju šta žele od automobila"

Jedan od razloga popularnosti SUV/krosover modela leži i u činjenici da žene više biraju ove modele od hečbeka i limuzina.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije ove godine je prvi proglasila najboljeg PR menadžera u Srbiji. Čast da bude prva pripala je Ireni Trifunović, dugogodišnjoj Opelovoj menadžerki za marketing i komunikacije, koja od ove godine, osim Srbije, pokriva i tržišta Crne Gore, Makedonije i Albanije.

Ova menadžerka je već deset godina u automobilskoj industriji, koja se u ovom vremenskom razdoblju značajno promenila, a posebno odnos javnosti prema dizelašima.

"Celu deceniju sam u automobilskoj industriji i svedok sam velikih transformacija koje se dešavaju. Auto industrija se razvija ogromnom brzinom i u velikoj meri se okreće električnoj revoluciji. Takođe proizvođači automobila jako vode računa o unapređenju zaštite životne sredine, kao i očuvanju prirodnih resursa i upravo u tom smeru ide transformacija, od nekad omiljenih dizelaša do eko automobila", rekla je Trifunovićeva. "Takođe možemo pričati i o digitalizaciji auto industrije. Živimo u vremenu u kojem su promene dešavaju neverovatnom brzinom i sve industrije moraju da im se prilagođavaju."

I Opel je doživeo veliku transformaciju i najavio nove električne modele.

"Opel ove godine obeležava veliki jubilej – 120 godina od proizvodnje prvog automobila. I upravo je odličan pokazatelj transformacije brenda od proizvođača šivaćih mašina i bicikala, do automobila. Ono što je Opelova konstanta u ovih 120 godina jeste demokratičnost brenda, tačnije moto kompanije da je mobilnost dostupna svima. Opel naravno ide veoma proaktivno u susret svim promenama u auto industriji pa ćemo tako ove godine dobiti električnu Korsu sa oznakom E. Do 2020. godine imaćemo četiri modela koji će biti potpuno elektrificirani, a do 2024. svi modeli automobila će imati i svoju električnu varijantu", kazala je naša sagovornica i posebno istakla električni automobil Ampera sa dometom od čak 500 kilometara.

Automobilska industrija se i dalje vezuje više za mušku populaciju, ali i ovde se stvari menjaju velikom brzinom.

"Auto industriju smatraju muškom, ako ta podela i dalje postoji. Kažem ako postoji, s obzirom da žene postaju sve važniji kupci i da trendovi govore da im se auto industrija sve više prilagođava. Muškarci i dalje više kupuju automobile, ali žene su te koje donose odluke i pokazalo se da tačno znaju šta žele kada biraju automobile", smatra Trifunovićeva i dodala da u samoj industriji i dalje preovladava muška populacija, ali da njoj to nije predstavljalo apsolutno nikakvu prepreku u radu.

Kada pričamo o tranformaciji industrije ne možemo da zaobiđemo još jedan bitan trend, a to su SUV/krosover modeli. Posebno kada pričamo sa predstavnicom Opela.

"SUV je najbrže rastući segment u svetu auto industrije i Opel je to savršeno ispratio sa svojim 'X šampionima' – Kroslend X, Grandlend X i Moka X. Statistika pokazuje da će žene pre da odaberu SUV model nego limuzinu, za razliku od muškaraca. Jedan od razloga je to što su žene niže od muškaraca, a SUV modeli imaju višu poziciju sedenja, a time i bolju preglednost što je vrlo važno za sigurnost", objasnila nam je Opelova menadžerka.

Pored razlike u visini, žene biraju SUV modele i zbog dece.

"Ja se zaista uklapam u ova istraživanja o tome kako žene biraju automobile. S obzirom da sam mama i da su najčešće i deca sa mnom u kolima, bezbednost automobila mi je na prvom mestu. Onda dolaze komfor, veličina gepeka i ekonomičnost, kao stvar o kojoj uglavnom brinu žene. Grendlend X je uvek moj izbor. Iako i dalje važi streotip da žene biraju automobile po boji, ja biram po tipu vozila", zaključila je Irena Trifunović.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije ove godine je prvi proglasila najboljeg PR menadžera u Srbiji. Čast da bude prva pripala je Ireni Trifunović, dugogodišnjoj Opelovoj menadžerki za marketing i komunikacije, koja od ove godine, osim Srbije, pokriva i tržišta Crne Gore, Makedonije i Albanije.

Ova menadžerka je već deset godina u automobilskoj industriji, koja se u ovom vremenskom razdoblju značajno promenila, a posebno odnos javnosti prema dizelašima.

"Celu deceniju sam u automobilskoj industriji i svedok sam velikih transformacija koje se dešavaju. Auto industrija se razvija ogromnom brzinom i u velikoj meri se okreće električnoj revoluciji. Takođe proizvođači automobila jako vode računa o unapređenju zaštite životne sredine, kao i očuvanju prirodnih resursa i upravo u tom smeru ide transformacija, od nekad omiljenih dizelaša do eko automobila", rekla je Trifunovićeva. "Takođe možemo pričati i o digitalizaciji auto industrije. Živimo u vremenu u kojem su promene dešavaju neverovatnom brzinom i sve industrije moraju da im se prilagođavaju."

I Opel je doživeo veliku transformaciju i najavio nove električne modele.

"Opel ove godine obeležava veliki jubilej – 120 godina od proizvodnje prvog automobila. I upravo je odličan pokazatelj transformacije brenda od proizvođača šivaćih mašina i bicikala, do automobila. Ono što je Opelova konstanta u ovih 120 godina jeste demokratičnost brenda, tačnije moto kompanije da je mobilnost dostupna svima. Opel naravno ide veoma proaktivno u susret svim promenama u auto industriji pa ćemo tako ove godine dobiti električnu Korsu sa oznakom E. Do 2020. godine imaćemo četiri modela koji će biti potpuno elektrificirani, a do 2024. svi modeli automobila će imati i svoju električnu varijantu", kazala je naša sagovornica i posebno istakla električni automobil Ampera sa dometom od čak 500 kilometara.

Automobilska industrija se i dalje vezuje više za mušku populaciju, ali i ovde se stvari menjaju velikom brzinom.

"Auto industriju smatraju muškom, ako ta podela i dalje postoji. Kažem ako postoji, s obzirom da žene postaju sve važniji kupci i da trendovi govore da im se auto industrija sve više prilagođava. Muškarci i dalje više kupuju automobile, ali žene su te koje donose odluke i pokazalo se da tačno znaju šta žele kada biraju automobile", smatra Trifunovićeva i dodala da u samoj industriji i dalje preovladava muška populacija, ali da njoj to nije predstavljalo apsolutno nikakvu prepreku u radu.

Kada pričamo o tranformaciji industrije ne možemo da zaobiđemo još jedan bitan trend, a to su SUV/krosover modeli. Posebno kada pričamo sa predstavnicom Opela.

"SUV je najbrže rastući segment u svetu auto industrije i Opel je to savršeno ispratio sa svojim 'X šampionima' – Kroslend X, Grandlend X i Moka X. Statistika pokazuje da će žene pre da odaberu SUV model nego limuzinu, za razliku od muškaraca. Jedan od razloga je to što su žene niže od muškaraca, a SUV modeli imaju višu poziciju sedenja, a time i bolju preglednost što je vrlo važno za sigurnost", objasnila nam je Opelova menadžerka.

Pored razlike u visini, žene biraju SUV modele i zbog dece.

"Ja se zaista uklapam u ova istraživanja o tome kako žene biraju automobile. S obzirom da sam mama i da su najčešće i deca sa mnom u kolima, bezbednost automobila mi je na prvom mestu. Onda dolaze komfor, veličina gepeka i ekonomičnost, kao stvar o kojoj uglavnom brinu žene. Grendlend X je uvek moj izbor. Iako i dalje važi streotip da žene biraju automobile po boji, ja biram po tipu vozila", zaključila je Irena Trifunović.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Asocijacija automobilskih novinara Srbije ove godine je prvi proglasila najboljeg PR menadžera u Srbiji. Čast da bude prva pripala je Ireni Trifunović, dugogodišnjoj Opelovoj menadžerki za marketing i komunikacije, koja od ove godine, osim Srbije, pokriva i tržišta Crne Gore, Makedonije i Albanije.

Ova menadžerka je već deset godina u automobilskoj industriji, koja se u ovom vremenskom razdoblju značajno promenila, a posebno odnos javnosti prema dizelašima.

"Celu deceniju sam u automobilskoj industriji i svedok sam velikih transformacija koje se dešavaju. Auto industrija se razvija ogromnom brzinom i u velikoj meri se okreće električnoj revoluciji. Takođe proizvođači automobila jako vode računa o unapređenju zaštite životne sredine, kao i očuvanju prirodnih resursa i upravo u tom smeru ide transformacija, od nekad omiljenih dizelaša do eko automobila", rekla je Trifunovićeva. "Takođe možemo pričati i o digitalizaciji auto industrije. Živimo u vremenu u kojem su promene dešavaju neverovatnom brzinom i sve industrije moraju da im se prilagođavaju."

I Opel je doživeo veliku transformaciju i najavio nove električne modele.

"Opel ove godine obeležava veliki jubilej – 120 godina od proizvodnje prvog automobila. I upravo je odličan pokazatelj transformacije brenda od proizvođača šivaćih mašina i bicikala, do automobila. Ono što je Opelova konstanta u ovih 120 godina jeste demokratičnost brenda, tačnije moto kompanije da je mobilnost dostupna svima. Opel naravno ide veoma proaktivno u susret svim promenama u auto industriji pa ćemo tako ove godine dobiti električnu Korsu sa oznakom E. Do 2020. godine imaćemo četiri modela koji će biti potpuno elektrificirani, a do 2024. svi modeli automobila će imati i svoju električnu varijantu", kazala je naša sagovornica i posebno istakla električni automobil Ampera sa dometom od čak 500 kilometara.

Automobilska industrija se i dalje vezuje više za mušku populaciju, ali i ovde se stvari menjaju velikom brzinom.

"Auto industriju smatraju muškom, ako ta podela i dalje postoji. Kažem ako postoji, s obzirom da žene postaju sve važniji kupci i da trendovi govore da im se auto industrija sve više prilagođava. Muškarci i dalje više kupuju automobile, ali žene su te koje donose odluke i pokazalo se da tačno znaju šta žele kada biraju automobile", smatra Trifunovićeva i dodala da u samoj industriji i dalje preovladava muška populacija, ali da njoj to nije predstavljalo apsolutno nikakvu prepreku u radu.

Kada pričamo o tranformaciji industrije ne možemo da zaobiđemo još jedan bitan trend, a to su SUV/krosover modeli. Posebno kada pričamo sa predstavnicom Opela.

"SUV je najbrže rastući segment u svetu auto industrije i Opel je to savršeno ispratio sa svojim 'X šampionima' – Kroslend X, Grandlend X i Moka X. Statistika pokazuje da će žene pre da odaberu SUV model nego limuzinu, za razliku od muškaraca. Jedan od razloga je to što su žene niže od muškaraca, a SUV modeli imaju višu poziciju sedenja, a time i bolju preglednost što je vrlo važno za sigurnost", objasnila nam je Opelova menadžerka.

Pored razlike u visini, žene biraju SUV modele i zbog dece.

"Ja se zaista uklapam u ova istraživanja o tome kako žene biraju automobile. S obzirom da sam mama i da su najčešće i deca sa mnom u kolima, bezbednost automobila mi je na prvom mestu. Onda dolaze komfor, veličina gepeka i ekonomičnost, kao stvar o kojoj uglavnom brinu žene. Grendlend X je uvek moj izbor. Iako i dalje važi streotip da žene biraju automobile po boji, ja biram po tipu vozila", zaključila je Irena Trifunović.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.