• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NOVINE u Beogradu: Javni bicikli, prevoz rekama...

Izvor mondo.rs

Usvojeno: ubuduće iznajmljivanje bicikala u gradu, moguće da će (ponovo) biti i rečnog linijskog prevoza.

 Iznajmljivanje bicikala javni bicikli Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Većinom glasova odbornika Skupštine grada Beograda danas je usvojena odluka o usvajanju projekta institucionalnog javno-privatnog partnerstva uvođenja sistema javnih bicikala u Beogradu.

"Beograd je jedan od retkih gradova koji nema javna bicikla, a projekt predviđa 100 stanica za parkiranje tog prevoznog sredstva", rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

U Beogradu trenutno postoji oko 100 kilometara biciklističkih staza, a plan je da u budućnosti bude mnogo više.

Kakav Beograd želimo? (ANKETA)

Kompanija koja uđe u javno-privatno partnerstvo sa Gradom Beogradom dobiće, rekao je Vesić, do 75 odsto vlasništva, a bicikli će biti obični i električni.

Trotineti, međutim, za sada nisu predviđeni da uđu u ovaj sistem,
jer trenutno u Srbiji ne postoji zakonska regulativa za to prevozno sredstvo.

Da li vozite trotinet ili vas "trotinetaši" nerviraju?

7 razloga da počnete da vozite bicikl

Vozili smo PRVI SRPSKI elektro bicikl (FOTO)

Vesić je rekao da je u planu i "otvaranje rečnog linijskog saobraćaja jer postoje delovi grada koji se mogu povezati na taj način". 

Ovaj sistem prevoza je bio organizovan i mnogo ranije u Beogradu, a i danas funkcioniše u letnjim periodima (preko Save, od Novog Beograda ka Adi ciganliji, ili na Dunavu kod Lida).

"Kao Grad smo organizovani da nam u prioritetu budu pešačke zone, odnosno pešaci i biciklisti jer je to civilizacijsko dostignuće", rekao je on.

Istakao je da će, izmenom Odluke o javnim parkiralištima biti obeležena mesta za snabdevanje na obodima pešačkih zona i da će se ona štititi potapajućim stubićima a da će se kontrola ulazaka i izlazaka obavljati elektronskim putem.  

Anketa

Kako idete na posao?

  • pešice

    10.14% (106)

  • gradskim prevozom

    44.98% (470)

  • automobilom

    36.17% (378)

  • biciklom

    4.5% (47)

  • trotinetom

    4.21% (44)

Kako idete na posao?

Rezultati


Anketa

Šta je najveća saobraćajna potreba Beograda?

  • Bolji i brži gradski prevoz

    15.79% (150)

  • Manje automobila i izduvnih gasova

    13.05% (124)

  • Više biciklističkih staza

    4.84% (46)

  • Više garaža

    5.79% (55)

  • Metro

    60.53% (575)

Šta je najveća saobraćajna potreba Beograda?

Rezultati

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Srbija je mama

Recni saobracaj: e75, nbgd... sad mi je jasno zasto voda na ulicama kulja, mi zapravo cuvamo prirodu posto smo u manjku sa nekim drvecem...

special image