Na današnjoj javnoj prezentaciji za izradu idejnog rešenja sa mladim arhitektonsko-urbanističkim timovima gradski urbanista je rekao da je to prostor koji je koristila Železnica Srbije odnosno pruga koja se kretala tim delom grada.

Stojčić je naveo da će u narednih pet ili deset godina Beograd dobiti jedan potpuno transformisani prostor i istakao da će taj prostor obuhvatati rekreativne i turističke sadržaje.

Projekat je podeljen u deset celina, koliko će i biti mladih arhitektonskih timova. Izabrani timovi će u narednih meseci biti izabrami i izraditi idejna rešenja.

"Ovo je najveća rekonstrukcija Beograda od 1945. godine", rekao je Stojčić novinarima.

On je dodao i da se još uvek ne zna da li će na prostoru kod Toplane na Dorćolu biti izgrađen Muzej Nikole Tesle, jer o tome treba da odluči Vlada Srbije.

Stojčić je rekao da je jedan od glavnih ideja tog projekta i smanjenje zagađenja u Beogradu i da će time biti data prednost biciklistima i pešacima, ali i da najavljena izgradnja tunela od Ekonomskog fakulteta u Beogradu do Bulevara despota Stefana.

Dodao je da će tim tunelom biti smanjena saobraćajna gužva u centru grada za sve one koji traznitiraju kroz centar ka Paliluli.

"Naš suštinski problem je broj automobila u Beogradu", ocenio je Stojčić i dodao da nigde u Evropi ne postoji toliki broj automobila po kilometru kvadratnom kao u Beogradu i da svaki godine Beograd ima 11.500 automobila.

On je naveo da Linijskim parkom treba da se povežu svi objekti koji se nalaze na trasi nekadašnje pruge, a koji su do sada bili odsečeni.