Jedna Beograđanka ispričala je da je uz pomfrit koji je naručila u Mekdonaldsu na Zelenom vencu dobila i nečiji pokvaren zub.

"Mi redovno poručujemo tamo u "Meku". Hranu je pokupio moj kolega pošto nam je to blizu posla, on ode i uzme od njih u kesi upakovano sve. Kada smo jeli sve je bilo u najboljem redu sve dok se u jednom trenu nismo svi zgrozili kada smo u hrani, među pomfritom, na dnu kutije videli zub", kazala je Beograđanka.

Kako kaže, istog trena zvala je taj restoran na Zelenom vencu gde su uzeli hranu, a pošto se niko nije javljao zvali su Tašmajdan, pa Terazije - niko im se nigde nije javljao. Ista situacija je, kaže ova Beograđanka, bila sa svim njihovim kontaktima za korisničku podršku.

Kako je navela, Mekdonaldsu je poslala dva mejla. Ističe da je očekivala pristojnu i normalnu reakciju, jer joj cilj nije bio da napada "Mekdonalds" gde često jede, već da ukaže na propust! "Još prošle srede sam vam se obratila u vezi ove dosta ružne situacije. Naime, moje kolege su tog dana jele iz "Meka", sa Zelenog venca, a ja sam uzela pomfrit, kada sam došla do kraja, u ćošku pakovanja je bio zub, okrnjen, sa plombom", glasi sadržina mejla koju je poslala, gde je dodala da misli da bi bilo pristojno da se kupcu makar obrate, i dodala da će o svemu da piše sanitarnoj inspekciji.

Tak tada je, nakon skoro 10 dana stigao odgovor žene iz "Mekdonaldsa". "Ona mi je naravno odgovorila da, je sa njihove strane sve u redu i da ne vide nikakav problem. Da razjasnim, ni sa kim se nisam nisam čula, niko mi se nikad nije obratio", priča ova zgrožena Beograđanka, i dodaje da nju niko nije ni pozvao da razgovaraju telefonom.

Žena koja je doživela ovu neviđenu, blago rečeno, neprijatnost, dostavila je i mejl sa odgovorima iz "Mekdonaldsa". "Pre svega hteli bismo da Vam se zahvalimo što koristite usluge naših restorana. Mišljenje naših gostiju nam je vrlo važno jer nam povratne informacije omogućavaju da saznamo želje i potrebe naših gostiju, a otvoreni smo i za sve sugestije, sve u cilju poboljšanja kvaliteta naših usluga", glasi deo mejla koji je dobila.

U odgovoru su istakli da žale zbog ove situacije, i istakli da sva hrana u ovom lancu brze hrane podleže rigoroznim kontrolama kvaliteta. "Bez ulaženja u osnovanost Vaše pritužbe, sva hrana u Mekdonalds restoranima podleže standardizovanim procedurama, kako pripreme tako i čuvanja sirovina i gotovih proizvoda. Radi očuvanja kvaliteta, pripremljena hrana se služi u najoptimalnijem roku, a svi gotovi proizvodi i sirovine od kojih se hrana priprema ispunjavaju sve standarde kvaliteta proizvoda, sanitarne standarde, kao i HACCP standarde", naveli su u odgovoru iz Meka, dodajući da niko od zaposlenih ili gostiju nije mogao da bude krivac za zub u pomfritu.

Kako je rekla, takav odgovor kod nje je probudio razočaranje. "Sigurno ne bih nekome stavila zub u kutiju. Meni je samo bilo važno da nekako od njih dobijem bilo šta normalno, neki normalan mejl, odgovor i neki normalan komentar i u krajnjem slučaju da ih ne čekam po desetak, petnaest dana da mi su uopšte obrate. To stvarno nije bilo u redu", ocenila je ona.

Kako navode u odgovoru, upravnik restorana na Zelenom vencu obavio je razgovor sa svim zaposlenima koji su tog dana radili u smeni kada je kupljen problematični pomfrit u kome je bio zub, kako to tvrdi Beograđanka, te da dok interna istraga nije bila završena nisu bili u mogućnosti da odgovore.

"Nikom od zaposlenih nije poznato kako se u kupljenom pomfritu našao strani sadržaj. Pored toga, kako naši zaposleni tvrde da se strani sadržaj u pomfritu nije našao njihovom krivicom, kontaktirali smo i dobavljača kartonskih pakovanja, kao i dobavljača krompira od koga se priprema pomfrit. Od oba dobavljača smo dobili istu informaciju, a to je da u procesu proizvodnje kartonskog pakovanja i krompira nije moglo da dođe do toga da se strani sadržaj nađe u njihovim proizvodima", rekli su joj iz ovog lanca restorana brze hrane.

Ukazali su joj i na to da nisu dobili nikakve slične prigovore od ostalih gostiju u restoranima širom Beograda. "Od velikog broja usluženih gostiju niko nije imao primedbi na kvalitet bilo kog proizvoda. Pored toga i restoran na Zelenom vencu je potvrdio da tog dana, kao i nakon toga, niko od gostiju nije imao primedbi na kvalitet poslužene hrane", naveli su u odgovoru.

Ono što ju je dodatno šokiralo jeste, kaže ova žena, nonšalantan pristup koji su iz "Meka" prema njoj imali. "Pitali su me u mejlu da mi pošalju kupone za obroke ili da me pozovu da budem njihov gost u bilo kom od restorana u vreme koje meni najviše odgovara! Naglasili su da im se, ukoliko se odlučim za posetu restoranu unapred najavim i vreme i mesto posete. Još su me pitali da li mogu da na moju adresu stanovanja iz potpisa mejla pošalju kupone. Kao šlag na tortu, još jednom su mi se zahvalili na poslatom mejlu i naveli da se nadaju da ću nastaviti da koristim njihove usluge", kaže ova razočarana žena.

Kako  kaže, njeni prijatelji advokati su joj rekli da može da ih tuži, uz veliku verovatnoću da dobije na sudu. "Advokati su mi rekli da ja njih mogu da tužim, ali toliko daleko neću da idem. Meni novac nije potreban, samo osećam da ovo ovako ne sme da se završi. Mislim da oni nameravaju da ako budu odugovlačili da će sve da se zaboravi", naglasila je ona.

Tražila je i pomoć Udruženju za zaštitu potrošača gde su joj rekli da oni ne mogu ništa tu i da mora da se obrati sanitarnoj inspekciji. "Kada sam i tu konačno uspela da dobijem nekoga, rekli su mi da to nije sanitarna inspekcija više, da se oni ne bave time, odnosno da oni ne idu na teren. Dobila sam mejl sanitarne inspekcije na koji mi niko nikada nije odgovorio na pitanje šta da radim", kaže ona.

Podvlači da misli da je cilj ljudi iz Mekdonaldsa da je iscrpe nereagovanjem. "Ja sam uverena da oni žele da ovakvim ružnim ponašanjem postignu to da ja izgubim volju da isteram pravdu na videlo. To im polazi za rukom, ja imam porodicu, posao, ne mogu ceo dan da budem na telefonu i zovem ih. Zbog toga sam veoma razočarana", zaključila je. 

BONUS VIDEO: 

tiktok/@whatisnewyorkofficial Ogroman pacov

(Blic/MONDO/I.V.)