• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prekršajni sud: Evo u čemu je razlika između taksija i CarGo (VIDEO)

 Predrag Vujić
Autor Predrag Vujić
Izvor Tanjug

Prekršajni sud u Beogradu doneo je prvu oslobađujuću presudu koja potvrđuje da CarGo nije taksi prevoz i da posluje u skladu sa zakonima države, izjavili su danas direktor kompanije CarGo Technologies Vuk Guberinić i predsednik Udruženja građana CarGo Aleksandar Vučić.

Na konferenciji za novinare ispred Prekršajnog suda, Guberinić je rekao da je sud utvrdio tri ključne razlike između taksija i CarGo usluge, te da članovi Udruženja građana CarGo ne obavljaju nelegalnu taksi delatnost.

"Ova presuda meni lično i svim zaposlenima vraća veru u pravosudni sistem i u pravdu. Ovo je prva oslobađajuća presuda i nadamo se da je ovo uvod u zaustavljanje daljeg progona kompanije CarGo Technologies, Udruženja CarGo i njegovih članova", rekao je Guberinić.

Prva razlika između taksija i CarGo-a, koju je naveo Prekršajni sud je što je taksi javni prevoz dostupan na korišćenje svim građanima, a CarGo je privatna usluga dostupna isključivo članovima Udruženja CarGo.

Druga razlika koju je sud prepoznao, prema rečima Guberinića, jeste da postoji razlika u samoj naplati, odnosno u taksiju građani plaćaju prevoz vozaču, dok se u CarGo ne naplaćuje prevoz, već postoji naknada za korišćenje softvera. I treća je razlika, po nalazu suda, jeste da taksi za naplatu koristi taksimetar, dok CarGo koristi aplikaciju.

Guberinić je izrazio nadu da će sudije i u ostalim predmetima, u kojima je isto činjenično stanje, poći ovim putem i doneti oslobađajuće presude.

Direktor CarGo-a je rekao da su "na putu do pravde" članovi Udruženja izdržali "prebijanja, napade, nasilnička oduzimanja, hapšenja, prekomernu upotrebu sile, slanje svih mogućih i nemogućih inspekcija, od zabrane oglašavanja pa sve do poreske uprave...".

"Ovo nije samo naša bitka, već bitka za sve građane Srbije, za inovativne kompanije i na prvom mestu za mlade", rekao je Guberinić.

Predsednik Udruženja CarGo Aleksandar Vučić rekao je da je ovo "istorijska presuda" koja vraća veru u pravosudni sistem i pravdu i koja je doneta u interesu građana, a ne u interesu lobi grupa i taksi kartela.Istakao je da je u oslobađajućoj presudi konstatovano i da je inspektor drumskog saobraćaja grubo prekršio Zakon o inspekcijskom nalogu, kao i da se kasnije nije ni pojavio na saslušanje.

Vučić je rekao i da će, nažalost, troškove prekršajnog postupka snositi Prekršajni sud, odnosno građani, a ne članovi taksi kartela i lobi grupa koji su hteli da uruše jednu "zdravu privatnu inicijativu".

"Mi ćemo nastaviti da inoviramo i modernizujemo Srbiju i da pokušamo da zadržimo sve mlade u zemlji", rekao je Vučić.

Oslobađajuća presuda doneta je u postupku koji se vodi od maja 2019. godine po prijavi saobraćajnog inspektora za nelegalno bavljenje taksi prevozom.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 18

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kiza

Nema vecih prevaranata . Spinuju informacije . Skuplji su od taxia . Za voznju od oko 2 km narucim mini klasu posalju biznis i naplate 690 din

Dule

Da li postoji neko kome ove razlike koje je sud naveo ne vredjaju inteligenciju?

Aleksa

Istina je da je taksi delatnost neuredjena oblast kao i sve u ovoj drzavi ali za to je kriv grad Beograd a ne taksi vozaci. Sve se moze dovesti u red ali to nekome ne odgovara. Zato ima prostora za razne prevarante i smutljivce. Sa druge strane je Car Go koji radi nelegalno, izbegava zakone i ismejava institucije ove drzave jer su se obogatili i nasli zastitu u vladajucoj stranci. To je skup losih ljudi koji koji se bogate na racun naivnih vozaca koji rade po dvanaest sati i za to dobijaju mrvice. Nije istina da su kupili automobile nego su ih iznajmili od auto kuca i izdaju ih vozacima po mnogo visim cenama. Sve sto kazu lazu i obmanjuju javnost. Dnevna zarada im je deset hiljada eura i sa tolikim novcem mogu da se ponasaju bahato prema vozacima kojima duguju zarade iz prve nedelje marta. Pominju borbu za mlade i cetvrtu industrijsku revoluciju a zaposljavaju stare ljude koji pristaju na sve zbog nedostatka posla. Vozace koji su im podigli kompaniju su otpustili i otpustaju i dalje bez poziva i obrazlozenja. Radio sam dugo u Car Go i neka me neko demantuje ako nesto nije tacno.

special image