zabrana elektricni trotineti zakon srbija

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

KRAJ ELEKTRIČNIM TROTINETIMA U SRBIJI? Uskoro odluka - da li će se voziti i kako (ANKETA)

Autor Dušan Ivković
Autor Dušan Ivković

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je da je ovo tema o kojoj hitno treba da se raspravlja

Izvor: Printscreen/Facebook/CenterDBA

Električni trotineti postali su veoma popularni u poslednjih godinu dana, međutim zakon o njihovoj upotrebi nije sasvim definisan.

Bilo da se kreću trotoarom ili kolovozom, predstavljaju opasnost. S jedne strane za pešake sa druge strane za izazivanje saobraćajnih nezgode.

Možda će vas zanimati

Takođe, zaštitna oprema nije definisana a ovih dvotočkaša je na ulicama i trotoarima u Beogradu i Srbiji iz dana u dan sve više. Još opasnije je to što su jako brdo počeli da se proizvode i jači modeli koji razvijaju veće brzine, teži su i samim predstavljaju veću opasnost.

Ovo je tema o kojoj je govorio zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić koji je zahtevao od države da donese odluku da li će njihovo korišćenje u našoj zemlji biti dozvoljeno i pod kojim uslovima.

"Ukoliko budu dozvoljeni, treba da se zna ko ih može voziti, gde, kojom brzinom, kakvu opremu vozači moraju da imaju i koje starosti moraju da budu. Ne želimo da imamo situaciju da deca od 10 godina koriste električne trotinete ili da biciklisti moraju da imaju kacige, a oni koji voze trotinet ne moraju. Imali smo slučaj da vozač električnog trotineta vozi na auto-putu, što može da bude opasno po život. Кada su u pitanju bicikli, kao Grad Beograd tražili smo izmenu zakona i da se zvanično uvede pojam biciklističko-pešačke ulice. To su ulice gde je brzina vožnje automobila ograničena na 10 kilometara na sat, a prednost imaju pešaci i bicikli. Takođe smo tražili da se dozvoli korišćenje žute trake za bicikliste tamo gde Grad sa Saobraćajnom policijom i Saobraćajnim fakultetom proceni da je to bezbedno" rekao je Vesić.

On je naglasio da, zbog virusa korona, kompanije koje se bave proizvodnjom bicikala u Srbiji ne mogu da ih dovoljno proizvedu jer je potražnja ogromna.

"Usled velike potražnje, zahtevali smo da se uvedu subvencije za kupovinu domaćih bicikala jer je to i ulaganje u ekološki razvoj. Čekamo da nova vlada stupi na dužnost i tada ćemo razgovarati sa nadležnim ministrima o usvajanju naših predloga, a u međuvremenu gradimo biciklističke staze. Povezali smo Slaviju, Savski trg i Ušće prema Brankovom mostu. U ovom trenutku radimo oko deset kilometara biciklističih staza a u naredne dve godine imaćemo skoro 60 kilometara urađenih biciklističkih staza" zaključio je Vesić.

Anketa

Da li treba ukinuti električne trotinete u Srbiji?

  • Da, opasni su

    55.83% (249)

  • Ne, super su

    29.37% (131)

  • Baš me briga

    14.8% (66)

Da li treba ukinuti električne trotinete u Srbiji?

Rezultati

(Mondo)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 13

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Glup

Treba uvesti registraciju i izdavanje dozvola za sve koji voze trotinete naravno to podrazumeva i strucnu obuku bilo deca ili stariji i obavezno cena obuke da bude od 200-800 e u zavisnosti od uzrasta .

Veteran

Neka se vozi na ulici na sopstvenu odgovornost. Na trotoarima im nije mesto.

Slavije 2121

Ja vozim, i zalicu se Strazburu , elektricni troniet je odlicanali za ljude od 25 pa navise. Ja sam odgovoran nikada nisam isao brze od 70 km na autoputu.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU