• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NOVA PRAVILA ZA REGISTRACIJU POLOVNJAKA: Evo u kom slučaju će morati da ih pregledaju i forenzičari MUP-a!

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Koji put do registracije moraju da prođu vozila bez broja motora?

 kako registrovati auto bez broja motora  Izvor: MONDO/Marko Tanasković

Nekoliko hiljada vozila našlo se u pravnom vakuumu, jer zbog nečitljivosti ili nepostojanja broja motora nisu mogla da se registruju. Na kraju je pronađena formula za vlasnike i određena procedura koju propisuje novi pravilnik. Ukoliko se uvozi vozilo i ne prođe pregled o saobraznosti, Agencija za bezbednost saobraćaja upućuje u MUP, a oni u svoje odeljenje za forenziku. Pre toga, potrebni su svi papiri o poreklu vozila ili motora koji se nalazi u njemu.

Agencija za bezbednost saobraćaja deblokirala je proces registracije i već hiljadu vozila prošlo je novu proceduru. Brzina izdavanja uverenja koja su potrebna zavisi od kapaciteta MUP-a i mogućnosti da se svaki predmet valjano obradi.

Možda će vas zanimati

Duško Pešić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja kaže da tamo gde nema problema vozilo završava sa ispitivanjem. Prema njegovim rečima ranije se javljao problem tamo gde ovlašćene laboratorije uoče probleme. Problem je nastajao zato što agencija nije imala nadležnosti da to vozilo uputi na dalje ispitivanje. Dodaje da su takvu nadležnost imali samo tehnički pregledi. Sada je izmenama pravilnika koji je stupio na snagu 30 januara ovaj problem rešen.

Postoji mogućnost i da ne prođete pregled forenzike MUP-a.

"Ona vozila koja su dobila negativno mišljenje forenzičkog centra neće moći na žalost da se registruju", ističe Pešić.

Iz MUP-a daju i informaciju za one koji kupuju motore na otpadima ili koji dožive da im motor jednostavno u inostranstvu otkaže poslušnost.

Novost je da ako vam se desi da motor zamenite u inostranstvu možete, ako je iste homologacione oznake, da ga prijavite na carini, odete na tehnički pregled i i dobijete novu saobraćajnu dozvolu za takav automobil.

Ukoliko kupujete motor na otpadu on mora imati sve prateće dokumente ali i ići na proveru da li je iz ukradenog vozila ili vozila skinutog sa osiguranja što je u nadležnosti MUP-a pa njega nećete moći da odmah upišete u novu saobraćajnu dozvolu.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(MONDO/RTS)

Pročitajte i ovo

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Waske

Motor je rezervni deo. hvala na paznji.

Klijentela

Broj motora je serisjki broj posle kataloskog broja, isti broj nosi svaki deo na motoru i na kolima, i felne cak imaju svoj broj! Totalno nebitan podatak za bilo ata sem za papirologiju.

special image