• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VELIKE DRŽAVNE SUBVENCIJE ZA KUPOVINU POLOVNJAKA: Zamena starog za novo! Daje se novac za automobile, kamione i autobuse

Autor Ivana Lazić

Država od sledeće godine daje subvencije u iznosu od 2.100 evra za kupovinu polovnih automobila euro 6 standarda.

 Država daje subvencije od 2 100 evra za kupovinu polovnih automobila Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Država je odlučila da subvencioniše kupovinu polovnih, ali i novijih boljih automobila, pa će tako vlasnici automobila koji koriste dizel gorivo od sledeće godine moći da računaju na subvenciju u iznosu od 2.100 evra za vozilo evro 6 standarda. 

Praktično, od naredne godine svi, koji imaju motore evro 1, evro 2 ili evro 3 u vozilima mogu da ih deregistruju, a ona će potom biti odvožena u reciklažne centre, a njihovi vlasnici će moći da dobiju subvenciju za kupovinu vozila evro 6 standarda. Dakle novo za staro uz subvenciju.

Pored subvencija za kupovinu automobila, država daje i 2.500 evra za kupovinu lakih kamiona, koji ne prelaze 12 tona, i 2.900 evra za kupovinu autobusa.

Prosečna starost vozila u Srbiji je 17,3 godine, a podaci sa tržišta pokazuju da su u Srbiji najprodavanji dizelaši sa cenom od 5.000 evra. Najčešći kupac spreman je da izdvoji za automobil stariji od 10 godina između 2.000 i 5.000 evra,

Najprodavaniji model u Srbiji tradicionalno je "Folkswagen", a slede ga "Opel", "Pežo", "Audi" i "Reno". Najčešće prodavani modeli su iz "Folksvagenovog" programa: golf, pasat i polo, a zatim slede fijat punto, opel korsa i audi A4.

Država daje i subvencije od 500 do 5.000 evra u zavisnosti od modela za kupovinu električnih automobila, ali su oni za sada najmanje prodavani. 

Za subvencije mogu da konkurišu pravna lica, preduzetnici i fizička lica, osim taksista koji su već iskoristili subvenciju za obnovu svog voznog parka. Subvencionisana kupovina vozila sprovodi se isplatom iznosa na ime učešća za finansijski lizing za kupovinu novog vozila ili plaćanja dela kupoprodajne cene novog vozila.

(Mondo/Blic)

Pročitajte i ovo:

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nikola U.F.

Ko ima neki stari ali i dalje očuvan automobil euro 1 ili euro 2 - verovatno i dalje ima neku vrednost za njega. pa ce ga pre prodati nekome prijatelju ili bilo kome, nego da ga istope lažna braća Kinezi...

Marko

Neko ko vozi Euro 1/2/3 automobil uglavnom to vozi jer nema da izdvoji za novi ili noviji automobil, malo nas to vozi iz ljubavi prema starim modelima 😁Trenutno cena polovnog Euro 6 automobila ide preko 10 000 eura a cesto blize 15 000 eura. Ne vidim kako ce nekom 2100 eura pomoci da kupi Euro 6 kad dodatno mora da ima bar jos minimum 10 000 eura sto je misaona imenica za prosecnog gradjanina ove zemlje.

Realan VGD

@Marko Suplja ti prica. Onaj ko nema para taj i nema auto. A svi ostali koji voze bilo kakvo auto nebitne starosti imaju da sipaju skupo gorivo i da placaju skupu registraciju nisu sirotinja. A gledajuci da sad svako dete od 18 godina ima polozeno i vozi auto nismo mi siromasni nimalo.

special image