Svakome se desilo da prilikom odlaska u restoran svi dobijaju porudžbinu pre njih, kao i da je hrana redovno i uredno bila pripremana, ali za dostavljače koji rade putem aplikacija. Postavlja se pitanje da li dostavljači imaju prednost u odnosu na "obične“ mušterije?
Jedan od dostavljača u Beogradu rekao je za Novu ekonomiju da, kada restoran prihvata narudžbinu, mora da označi koliko mu je minuta potrebno za pripremu. Pošto je vreme preuzimanja porudžbine iz restorana "definisano u minut“, zbog trenutne užurbanosti ugostitelja, samo deluje da oni uživaju prednost.
Prema njegovim rečima, restoran porudžbinu može da spremi i ranije, ali ukoliko hrana nije spremna do dolaska dostavljača – "plaća penale kompaniji za dostavu“.
"Spram minuta koje je restoran označio da su mu potrebni za pripremu (hrane), aplikacija dodeljuje narudžbinu (najbližem slobodnom) dostavljaču i on dolazi u tačno vreme kada bi ona trebala da bude spremna. Ljudi koji rade u restoranu često u tim momentima žure da spreme sve na vreme. Tako da verovatno, sa strane gostiju, deluje da dostavljači imaju prednost“, kazao je on.
Kompanija za dostavu koja posluje i u našoj zemlji, na pitanje ko ima prednost u restoranu u trenutku porudžbine, navela je da se saradnja sa partnerima (restoranima) "zasniva na obostranoj koristi“, a da se ni na koji način "ne meša u upravljanje restoranom“.
Međutim, kada su u pitanju "penali“ za kašnjenje, iz kompanije su istakli da, "iako postoji formalna naknada za značajno kašnjenje u odnosu na unapred određeno vreme, isporuke koje restorani sami određuju, u praksi se retko primenjuje zbog dinamike na terenu“.
Takođe, restorani sami utvrđuju vremenski okvir za dolazak Partnera Dostavljača, što čini da su uglavnom spremni za pravovremenu isporuku.
"Ulažemo sve napore da restoranima pružimo maksimalnu podršku u upravljanju porudžbinama i radu njihove kuhinje. Restoran može da bude offline na aplikaciji tokom gužve i da prima samo zakazane porudžbine i porudžbine gostiju u restoranu, i uvek može da izađe sa aplikacije bez ikakvog razloga ili kazne“, naveli su iz kompanije za dostavu hrane.
U slučaju greške, kao što je značajno kašnjenje ili pogrešna isporuka, kompanija uvek nadoknadi "štetu“ ili obezbedi korisniku povraćaj novca, a ako je greška nastala od strane restorana, restoran biva uključen u proces nadoknade.
Bonus video:
(Mondo/Nova ekonomija)
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!