• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO DA ZNATE DA LI VAS JE SNIMILA KAMERA NA PUTU: Sve proverite u 2 koraka! Pogledajte i spisak kamera za crveno svetlo

Autor Ivana Lazić

Provera snimaka može biti važna, naročito onima koji posumnjaju da su počinili saobraćajni prekršaj.

 Kako da znate da li vas je snimila kamera na putu Izvor: MONDO/Uroš Arsić

Vozači u saobraćaju se često pitaju da li su bili snimljeni i kako mogu da provere eventualne prekršaje. Provera da li vas je kamera snimila tokom vožnje može biti važna, posebno ako sumnjate da ste počinili prekršaj ili želite da proverite okolnosti saobraćajne situacije.

Prvi korak je identifikacija lokacija saobraćajnih kamera, što može uključivati pregledavanje saobraćajnih znakova ili pronalaženje informacija od lokalnih vlasti.

Nakon identifikacije lokacije kamera, kontaktiranje nadležnih organa, kao što su saobraćajna policija ili gradske vlasti, može pružiti informacije o postupku provere snimaka. Ove institucije obično imaju protokole za davanje informacija građanima o eventualnim prekršajima. Pored toga, neki gradovi imaju i online platforme ili usluge putem kojih građani mogu proveriti snimke.

U nekim slučajevima, kamere mogu biti deo privatnih sistema nadzora, kao što su one postavljene na privatnim parkinzima ili u blizini poslovnih objekata. U ovim situacijama, kontaktiranje vlasnika objekta ili uprave može pružiti informacije o postojanju snimaka.

Važno je napomenuti da provera snimaka treba biti u skladu s lokalnim zakonima i regulativama, a kontaktiranje nadležnih organa pruža pravilan put za dobijanje relevantnih informacija o eventualnim snimcima u saobraćaju.

Kako proveriti saobraćajni prekršaj

Provera saobraćajnih prekršaja može biti važna kako bi se osiguralo poštovanje saobraćajnih pravila i rešilo eventualne nesuglasice.

Prvi korak je da se redovno proveravaju saobraćajni propisi i pravila kako bi se izbegli prekršaji. Ako sumnjate da ste počinili prekršaj, sledeći koraci mogu pomoći u proveri registrovanih saobraćajnih prekršaja. Pregled zakona i propisa:

Upoznajte se s lokalnim saobraćajnim zakonima i propisima koji se primenjuju na vašoj teritoriji. Pregled snimaka kamere: Ako sumnjate da vas je kamera snimila, identifikujte lokaciju i kontaktirajte nadležne organe, poput saobraćajne policije, kako biste zatražili informacije o postupku provere snimaka. Online provere:

Mnogi gradovi imaju online platforme ili usluge putem kojih građani mogu proveriti registrovane prekršaje. Pristupanje ovim resursima može pružiti informacije o eventualnim sankcijama. Kontaktiranje nadležnih organizacija:

Ako imate sumnje ili pitanja, obratite se saobraćajnoj policiji ili lokalnoj upravi kako biste dobili precizne informacije o eventualnim prekršajima i postupcima provere.

Važno je napomenuti da provera treba biti u skladu sa zakonima i regulativama, a kontaktiranje nadležnih organa pruža pravilan put za dobijanje informacija o registrovanim saobraćajnim prekršajima.

Spisak kamera za crveno svetlo u Beogradu

Kamere koje automatski detektuju prolazak na crveno svetlo u Beogradu nalaze se na pet lokacija, a to je raskrsnica Trgovačke i Jablaničke ulice na Čukarici, raskrsnica Francuske ulice i Gospodar Jovanove, raskrsnica bulevara Mihajla Pupina i Milentija Popovića, raskrsnica u Bulevaru despota Stefana i Cvijićeve ulice i Bulevar kralja Aleksandra kod Đeram pijace.

Kako izgledaju kamere za crveno svetlo i koje još prekršaje snimaju

Kamere za crveno svetlo su uređaji koji se postavljaju na raskrsnicama kako bi nadgledali prolazak vozila kroz raskrsnicu kada se svetlo već promenilo u crveno.

Ove kamere obično imaju senzore koji reaguju na promene u svetlosnom signalu i automatski snimaju vozila koja prolaze kroz crveno svetlo. Njihov cilj je smanjenje prekršaja prolaska kroz crveno svetlo i povećanje bezbednosti na raskrsnicama.

Pored snimanja prekršaja prolaska na crveno svetlo, neke kamere mogu takođe zabeležiti druge saobraćajne prekršaje. To može uključivati brzu vožnju, nepropisno preticanje ili korišćenje mobilnog telefona tokom vožnje.

Kamere za crveno svetlo često se koriste kao deo šireg sistema za nadzor saobraćaja s ciljem poboljšanja disciplina vozača i smanjenja rizika od saobraćajnih nesreća na raskrsnicama. Važno je poštovati saobraćajna pravila i signalizaciju kako bi se obezbedila lična bezbednost i doprinelo efikasnijem funkcionisanju saobraćaja.

Za koliko stiže kazna na kućnu adresu

Vreme dostave kazne za saobraćajni prekršaj na kućnu adresu zavisi od različitih faktora, uključujući proceduru nadležnih organa i vrstu prekršaja. U Srbiji, nakon što vozač počini prekršaj, kazna obično stiže na kućnu adresu u roku od nekoliko nedelja do meseci.

Proces uključuje obradu prekršaja od strane saobraćajne policije, izdavanje kazne, a zatim dostavu putem pošte.

Međutim, vreme dostave može varirati u zavisnosti od složenosti svakog pojedinačnog slučaja. Za manje prekršaje, poput prekoračenja brzine, kazna obično stiže brže, dok za ozbiljnije prekršaje ili one koji zahtevaju dodatnu istragu, proces može trajati duže.

Važno je napomenuti da vozači treba da prate poštanske pošiljke i vode računa o rokovima za plaćanje kazni kako bi izbegli dodatne probleme. Praćenje saobraćajnih propisa, poštovanje signalizacije i brza reakcija na eventualne prekršaje doprinose očuvanju bezbednosti u saobraćaju i izbegavanju neželjenih posledica.

Bonus video:

Pogledajte

03:29
"CRNE TAČKE" GLAVNI UZROK SAOBRAĆAJNIH NESREĆA U SRBIJI?! Stručnjak za saobraćaj: Postoji način da se one lako utvrde i otklone
Izvor: Kurir teleivizija
Izvor: Kurir teleivizija

(B92, Mondo, I.L.)

Pročitajte i ovo:

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Aleksa

Najefikasniji nacin pljacke gradjana je uvodjenje kazni bez stvaranja uslova. Los rad signalizacije ne sinhronizovan mali br parkinga uske saobracajnice mali kruzni tokovi i sve ostalo ne prilagodjeno stvarnoj potrebi i situaciji na terenu jer to rade podobni a ne strucni i moralni. Visina kazni neprimereno velika u drzavi gde je stvarni prosek neto plate 300 evra i gde je sve najskuplje u odnosu na celo azijsko poluostrvo zvano evropa.

Realan VGD

Dobar naslov i tema al u tekstu nista nije receno sto nas zanima

special image