Na ovo su predstavnike vlasti upozorili predstavnici Asocijacije medija koja okuplja 13 novinsko-izdavačkih kuća sa devet dnevnih listova i 130 magazina, kao i dve novinske agencije.
Katastrofalno stanje u ovom sektoru Asocijacija ilustruje podatkom da je u protekle dve godine broj štampanih izdanja više nego prepolovljen – sa 470 na manje od 200 naslova krajem 2011. godine.
U tom period sem “voluntarističkih” pokušaja pojedinih članova vlade nije učinjeno ništa da se situacija popravi, a i sprovođenje medijske strategija kasni.
Upravni odbor Asocijacije zahteva da država, u postupku i rokovima predviđenim strategijom, na transparentan način izađe iz vlasništva u svim medijima u kojima još ima svoje udele.
U skladu sa Strategijom, zahteva se da se odmah pristupi izmenama i dopunama ili izradi paketa novih
medijskih zakona, pre svega Zakona o informisanju, Zakona o oglašavanju, Zakona o javnim servisima i Zakona o elektronskim komunikacijama.
Asocijacija insistira i da se štampanim medijima PDV smanji na četiri odsto ili dva odsto, u skladu sa inicijativom Evropske asocijacije novinskih izdavača da sve zemlje EU štampanim medijima maksimalno smanje PDV ili da ga svedu na nultu stopu.
Upravni odbor Asocijacije medija, takođe, očekuje i ukidanje svih carina na uvoz repromaterijala i opreme za štampane medije, kao i stimulisanje zapošljavanja u medijskom sektoru smanjivanjem poreza i doprinosa na stalno zaposlene, oslobađanjem od dela poreza i doprinosa na novozaposlene i smanjivanjem poreza na autorske honorare.
(Tanjug)
Katastrofalno stanje u ovom sektoru Asocijacija ilustruje podatkom da je u protekle dve godine broj štampanih izdanja više nego prepolovljen – sa 470 na manje od 200 naslova krajem 2011. godine.
U tom period sem “voluntarističkih” pokušaja pojedinih članova vlade nije učinjeno ništa da se situacija popravi, a i sprovođenje medijske strategija kasni.
Upravni odbor Asocijacije zahteva da država, u postupku i rokovima predviđenim strategijom, na transparentan način izađe iz vlasništva u svim medijima u kojima još ima svoje udele.
U skladu sa Strategijom, zahteva se da se odmah pristupi izmenama i dopunama ili izradi paketa novih
medijskih zakona, pre svega Zakona o informisanju, Zakona o oglašavanju, Zakona o javnim servisima i Zakona o elektronskim komunikacijama.
Asocijacija insistira i da se štampanim medijima PDV smanji na četiri odsto ili dva odsto, u skladu sa inicijativom Evropske asocijacije novinskih izdavača da sve zemlje EU štampanim medijima maksimalno smanje PDV ili da ga svedu na nultu stopu.
Upravni odbor Asocijacije medija, takođe, očekuje i ukidanje svih carina na uvoz repromaterijala i opreme za štampane medije, kao i stimulisanje zapošljavanja u medijskom sektoru smanjivanjem poreza i doprinosa na stalno zaposlene, oslobađanjem od dela poreza i doprinosa na novozaposlene i smanjivanjem poreza na autorske honorare.
(Tanjug)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!