Kako je kazao, što je ilustrovao isečkom, na računu o prodaji pogrebne opreme uz podatke o ovoj komunalnoj firmi koja se između ostalog bavi i sahranjivanjem i ceni vreće, stoji natpis „Dođite ponovo“.
Požalio se medijima da je ovaj natpis doživeo na vrlo neprijatan način s obzirom na to da ga izdaje firma u koju niko ne želi da dođe dva puta, prenosi Telegraf.rs.
Komentarišući reakciju ovog Nišlije Igor Jovanić, direktor „Gorice“ kaže da su oni, kao i ostala preduzeća koja prodaju robu, dobili fiskalne kase sa unificiranim sadržajem računa, te da sporni natpis sa njima nema nikakve veze.
“Poruke takvog tipa postoje na svakom fiskalnom računu u svim trgovinama. Sa druge strane, napominjem da naša firma prodaje i druge stvari, koje nemaju veze sa pogrebnim uslugama, pa poruka tipa „Dođite nam opet“ ima potpunog smisla. Moram da naglasim, da ako je tom Nišliji od svega što smo uradili da bismo njegovog srodnika dostojanstveno ispratili na poslednji počinak, jedino zasmetao natpis na fiskalnom računu, onda smo zaista ponosni. Dajemo sve od sebe da u ovim vremenima, ispraćaj pokojnika protekne na najbolji mogući način, pa smatramo da ovakve izjave zaista nisu primerene”, objašnjava Jovanić.
Ipak, kako ističe, odlučili su da uvaže ovu primedbu iako, kako ponavlja, za njenu sadržinu nisu odgovorni.
“Naložili smo našem timu da već danas obavi ponovnu fiskalizaciju te da tu poruku uklone”, saopštio je Jovanić.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.