Boja presvlake na zadnjem sedištu, prskalice za brisače, da li su ovo stvarno razlozi zbog kojih se "pada" na tehničkom? Kako je MONDO već pisao, osam od deset automobila ne prođe tehnički pregled a vozači ove razloge smatraju minornim.
Vladimir Kolonić iz jednog beogradskog auto centra sreće se sa raznim situacijama na tehničkim pregledima, i dao je savete svima koji "strahuju" od provere po novim pravilima.
Upitan za gužve i povećanje cena, Kolonić je kazao da su svakog leta gužve zbog sezone godišnjih odmora, i objasnio kako sada izgleda tehnički pregled.
"Svake godine su gužve u ovo vreme zbog godišnjih odmora, svi krenu na more i uvek su gužve. Ljudi jesu malo nezadovoljni jer se automobili vraćaju za razne stvari, video nadzor je uveden i mušterije prave veliki pritisak na radnike. Plaše se tog nadzora, policija nas kontroliše i može da piše kazne za sve to. Vozač ne sme da traži bilo šta od nas, ne može da uđe na liniju tehničkog pregleda tako da im mi tek na kraju kažemo šta automobilu nedostaje", rekao je on.
Nisu svi nezadovoljni, već uglavnom oni koji voze jeftinije automobile.
"Ljudi koji voze skuplja kola govore da je ovo super, oni koji voze malo jeftinija, oni su baš nezadovoljni", rekao je Kolonić i objasnio da kvarovi i neispravnosti koje vozačima deluju nebitno ipak jesu tehnička nepravilnost.
"Ako ne radi ručica za prozor, ako pojas nije dobro pričvršćen, prskalice ne rade, pa to jesu neispravnosti. Pojas je i bezbednosni rizik. Mi vratimo vozilo i oni imaju tri dana da poprave nedostatak. Savetujemo svima da desetak dana pre tehničkog odu na 'kontrolu' kod svog majstora i onda će znati šta nedostaje", rekao je on.
Posle tri dana, u tehničkom servisu proveriće vam samo taj navedeni kvar, i ako dođete u tom roku neće vam biti dodatno naplaćeno, niti ćete gubiti vreme na ceo pregled. Ova šansa za ispravku može se iskoristiti samo jednom u toku tog roka, podvukao je Kolonić gostujući u Jutarnjem programu Prve.
(MONDO)