Od 1. avgusta u vozilima javnog gradskog prevoza u Beogradu karte su skuplje u proseku za osam odsto, a ujedno je povećana i kazna za švercovanje.
Od 1. avgusta u vozilima javnog gradskog prevoza u Beogradu karte su skuplje u proseku za osam odsto, a ujedno je povećana i kazna za švercovanje.
Pojedinačna karta u vozilima GSP "Beograd" sada košta 45 dinara za prvu zonu (do sada je bila 40), a za drugu zonu sada je 60 dinara. Ako kartu kupujete na trafikama cena je 32 dinara (do sada je bila 29 dinara).
Poskupele su i mesečne pretplatne markice. Za prvu zonu koštaju 1.620 dinara (do sada su bile 1.500), a za dve zone sada je cena 1.945 dinara. Učenici osnovnih škola markice za prvu zonu platiće 440 dinara, a za dve zone umesto 550 izdvojiće 595 dinara. Srednjoškolci, studenti, penzioneri, osobe sa invaliditetom, nezaposleni i stari ljudi markice će plaćati 840 za prvu ili 1.100 dinara za obe zone.
Skuplje je i švercovanje, odnosno vožnja bez karte. Putnici koji budu uhvaćeni u prevozu bez karte
moraće na licu mesta da kupe doplatnu kartu od 1.800, umesto dosadašnjih 1.700 dinara.
Ako eventualno nemate novca da platite odmah kondukteru, imate osam dana da platite taj iznos (1.800 dinara) na šalterima GSP-a. Ako ni u tom roku ne platite, dobijate opomenu na kućnu adresu, a potom čak sledi i sudski postupak.
U tom slučaju sud određuje koja će biti kazna. One su od od 20.000 do 40.000 dinara, a sudski troškovi koštaju od 4.000 dinara naviše.
U GSP-u kažu da je sve manji broj sugrađana koji se voze bez karte. Prema podacima tog preduzeća, od ukupnog broja prevezenih putnika svega šest do osam odsto otpada na one koji nemaju kartu, što je, kaže, evropski prosek.
(MONDO)
Pojedinačna karta u vozilima GSP "Beograd" sada košta 45 dinara za prvu zonu (do sada je bila 40), a za drugu zonu sada je 60 dinara. Ako kartu kupujete na trafikama cena je 32 dinara (do sada je bila 29 dinara).
Poskupele su i mesečne pretplatne markice. Za prvu zonu koštaju 1.620 dinara (do sada su bile 1.500), a za dve zone sada je cena 1.945 dinara. Učenici osnovnih škola markice za prvu zonu platiće 440 dinara, a za dve zone umesto 550 izdvojiće 595 dinara. Srednjoškolci, studenti, penzioneri, osobe sa invaliditetom, nezaposleni i stari ljudi markice će plaćati 840 za prvu ili 1.100 dinara za obe zone.
Skuplje je i švercovanje, odnosno vožnja bez karte. Putnici koji budu uhvaćeni u prevozu bez karte
moraće na licu mesta da kupe doplatnu kartu od 1.800, umesto dosadašnjih 1.700 dinara.
Ako eventualno nemate novca da platite odmah kondukteru, imate osam dana da platite taj iznos (1.800 dinara) na šalterima GSP-a. Ako ni u tom roku ne platite, dobijate opomenu na kućnu adresu, a potom čak sledi i sudski postupak.
U tom slučaju sud određuje koja će biti kazna. One su od od 20.000 do 40.000 dinara, a sudski troškovi koštaju od 4.000 dinara naviše.
U GSP-u kažu da je sve manji broj sugrađana koji se voze bez karte. Prema podacima tog preduzeća, od ukupnog broja prevezenih putnika svega šest do osam odsto otpada na one koji nemaju kartu, što je, kaže, evropski prosek.
(MONDO)