Kako je saopšteno iz njenog kabineta, Mihajlovićeva je u razgovoru sa učesnicima u izgradnji tog puta koji je važan za povezivanje Kragujevca s drumskim Koridorom 10 rekla da nije zadovoljna efikasnošću radova i koordinacijom među učesnicima u projektu.
"Za Ministarstvo je svaki projekat važan, bilo da je on mali ili veliki, jer na tzv. malim projektima, kakav je deonica od pet kilometara puta, svi treba da pokažu da su sposobni da rade i na mnogo većim projektima kakve ćemo kao država raditi u narednom periodu. Za nas je završetak puta Kragujevac-Batočina pođednako važan kao i auto-putevi koje gradimo i deonice pruga koje modernizujemo, rekla je Mihajlovićeva.
Ona je istakla da očekuje da "investitor, izvođač i projektant rešavaju probleme, da ispoštuju dogovor i da ova deonica bude završena do kraja marta 2020. godine".
Sastanku su prisustvovali predstavnici investitora, JP Putevi Srbije, izvođača PZP Kragujevac, projektanta Saobraćajnog instituta CIP, kao i direktor Republičkog geodetskog zavoda Borko Drašković, dodaje se u saopštenju.
Početkom oktobra 2017. godine u probni rad u trajanju od 12 meseci puštena je deonica od Žirovnice do Kragujevca, dužine 3,8 km.
Gradnja ove važne saobraćajnice, kojom se Kragujevac spaja sa Koridorom 10, započeta je još 2004. godine, kao deo ugovora između Srbije i italijanskog Fijata da se grad u kojem je fabrika FCA do kraja 2012. poveže sa panevropskim koridorom.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!