Istovremeno, ali odvojeno, prodaje se i sedam stanova i osam lokala ove kompanije, čiji raspon cena je od 8,8 miliona dinara do 2,2 miliona dinara (od 75.000€ do 18.700€), kao i više garaža u Beogradu.

Početne cene su 50 procenata procenjene vrednosti nekretnina.

Javno nadmetanje za imovinu Petrobarta zakazano je za 29. novembar, uslov za učešće je uplata depozita.

Petrobart je naftna kompanija kćerka-firma LTD Gibraltar sa sedištem u Londonu, a trgovinskim centrima u Beogradu i Moskvi.

U Srbiji je bila poznata i kao franšizing sistema samostalnih benzinskim stanicama AVIA, a vlasnik Zoran Obradović i direktor Ratko Zatezalo, bili su dugogodišnji članovi poslovnog kluba “Privrednik”. Ime firme se pominjalo i kao jedan od najvećih "izvoznika" nafte na Kosovo 2009. godine.

Petrobart je bio i prvi kupac Fabrika maziva iz Kuševca 2007. godine, u saradnji sa Preduzeće za puteve Beograd biznimena Mila Đuraškovića. Juna 2011. godine ugovor o privatizaciji je raskinut zbog sumnje da je vlasnik Milo Đurašković oštetio preduzeće za više od 32 miliona evra, zbog čega je završio na sudu.

Firme sa nazivom Petrobart u svom imenu (a sedištem u Beogradu, Gibraltru i Podgorici), imale su značajne prihode i u poslovima na gradnju autoputeva u Crnoj Gori. Firma ili firme ovog naziva su od prodaje goriva izvođačima na auto-putu prihodovale 11 miliona evra, pisale su podgoričke "Vijesti".

Protiv firme Petrobart Beograd u 2017. godini Naftna industrija Srbije pokreće zahtev za prinudnu naplatu zbog duga od 390 miliona dinara (3,3 miliona evra). Obradović gasi njeno društvo u Podgorici a poslovanje prebacuje na blizance firme u Crnoj Gori, dok dugovi ostaju firmi u Beogradu. U decembru prošle godine Petrobart iz Beograda odlazi u stečaj.