• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ARAPI SE POVUUKLI, Er Itali propala

Izvor mondo.rs Izvor biznisinfo.ba

Er Itali (Air Italy), druga po veličina italijanska aviokompanija više ne radi jer su vlasnici odlučili da ugase kompaniju. Na cedilu ostali kupci sa rezervacijama za letove nakon 25. februara.

  Bankrot Air Italy - Propala druga najveća italijanska avio-kompanija Izvor: Srceenhot/Youtube/ PlaneSpottingBerlin ✈ Aviation Vid

Kompanija po veličini odmah iza takođe problematične Alitalije, saopštila je u utorak da je odluka o prestanku rada donesena na sastanku njenih deoničara, prenosi BiznisInfo.ba.

Firma Alisarda, koju je osnovaobritasnki biznismen Aga Kan, kontrolisala je 51% firme Er Itali, dok je Katar ervejz (Qatar Airways), koji je naveo da je spreman da uloži, imao 49% udela u kompaniji.

Možda će vas zanimati

Dodaju da je Katar ervejz bio spreman da odigra svoju ulogu u podržavanju rasta aviokompanije, ali da je to bilo moguće samo uz predanost svih deoničara.

Er Itali je ranije bila poznata kao Meridiana, sa sedištem na Sardiniji, obavljala je letove kroz celu Italiju i do odredišta na dugim relacijama, uključujući Njujork, Majami i Los Anđeles. Nudili su i direktne letove iz Italije do lokacija u Africi, uključujući Kairo i Lagos.

Italijanska kompanija je najnovija u nizu evropskih firmi iz branše koje su propale zbog žestoke konkurencije i promena poslovnih modela.

Rpimera er (Primera Air) je prestala je s radom u oktobru 2018. godine, u februaru 2019. nemačka Germania podnela je zahtev za bankrot, a više ne posluje ni britanska Flajbmi (Flybmi), kao ni islandski Vou er (Wow Air).

U međuvremenu, italijanska vlada pokušava da održati u životu glavnu kompaniju Alitalia.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Hahahah

Da sprečim paniku Etihad se neće povuci iz Er Srbije! Kao prvo Etihad do sada sem uplacenog novca prilikom kupovine nije dao ništa drugo. Etihad besplatno koristi unosne slotove sirom sveta pa zato naprimer ER Srbija ne leti za Oslo jer je slot ustupljen Etihadu džabe. Takvih primera ima još. U isto vreme avioni koje koristi ER Srbija su pod lizingom od Etihada i to po jako nepovoljnim uslovima nego da su uzimani negde drugo. Trece je da država stalno upumpava pare i time čini ER Srbiju profitabilnim preduzecem gde Etihad uzima svoj deo kolača. Znaci Etihad ima posao u kojem zaradjuje od lizinga, koristi džabe skupe slotove sirom sveta i na kraju uzme deo profita na kraju godine. Slotovi su im možda i najbitniji mada nije loše ni kada ti stare avione otplaćuje neko drugi uz da ti zaradiš. Hteli su i slot u USA, ali im nisu dale sluzbe tamo procenivsi da je to neispravno, čisto da se zna.

special image