• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako unaprediti prodaju, ukoliko ste malo preduzeće?

 Georgi Mitev Šantek
Autor Georgi Mitev Šantek
Izvor Promo

Danas je ozbiljno planiranje i vođenje biznisa, malog ili velikog, skoro nezamislivo bez prisustva na onlajn tržištu. Čak i ako vam trenutno dobro ide "oflajn", pitanje je vremena kada ćete morati da počnete sa onlajn prodajom. Ali, kako najbezbolnije do toga?

Poslovanje ili prodaja onlajn odavno više nisu trend. Danas je to uobičajen vid rada i najbrži način da svi, u celoj zemlji, a ne samo u gradu u kojem poslujete, saznaju za vaš biznis. Ali, to što je nešto uobičajeno i očekivano, ne znači i da je lako i da svako "može sam".

Recimo, internet je danas skoro svima neophodan u svakodnevnom radu, a prema istraživanjima, promenile su se i navike kupaca. Polovina njih bi da pretražuje onlajn, a četiri od pet kupaca, čak i kada ne kupuje onlajn, radije bira da pazari tamo gde postoji i vebsajt i digitalne pogodnosti, recimo programi lojalnosti.

Ali onlajn prisustvo ne znači isto za svaku firmu. Za neko malo preduzeće, dovoljno je da za potencijale partnere ili kupce istakne svoju glavnu prednost nad konkurentima, dok nekom većem, možda više odgovara da "zahvati široko", i da se prikaže u punom potencijalu.

Neko već ima veb prodavnicu, neko se tek upušta u onlajn biznis.

Nije lako sam sebi dati dogovor na to "šta mi treba", i za to je dobro uzeti pomoć sa strane. Uvek možete unajmiti stručnjaka za pomoć u raznim onlajn oblastima, ali često je teško pronaći na jednom mestu sve informacije odakle početi, kome se obratiti, i od koga tražiti ponude, kao i savete za unapređenje poslovanja.

Od sada i to postoji. Kompanija Visa je u Srbiji pokrenula Platformu za podršku malom biznisu u okviru globalno-lokalne inicijative, #WhereYouShopMatters.

Ideja kompanije Visa je da se putem ove platforme vlasnicima malih i srednjih preduzeća olakša na svakom koraku poslovanja. Za početak, tu možete dobiti savet ili pronaći informacije kako napraviti dobar sajt, ili koji sadržaj veb prodavnice najbolje privlači i zadržava kupce, zatim sve o pronalaženju načina finansiranja, organizovanju troškova, pokretanju biznisa i upravljanju novcem. Takođe, tu su i preporuke za odabir vrste plaćanja, širenje poslovanja na druge onlajn i oflajn kanale prodaje, ideje za "upravljanje onlajn reputacijom", i razvijanje strategije pravilne promocije na digitalnim kanalima.

I na kraju, ali ne i najmanje važno – ako već imate proizvod ili uslugu koju kupci žele, kako im omogućiti da to najlakše i najbezbednije plate.

Uz saradnju sa partnerima kompanije Visa, na jednom mestu možete pronaći kontakte koji su vam potrebni za unapređenje vašeg malog biznisa. U ponudi usluga su pravljenje veb prodavnice, prevođenje tekstova, kreiranje gift kartica i programa lojalnosti, kao i informacije o uslugama partnera kompanije Visa, ali i posebnim ponudama koje dolaze iz zajedničke saradnje, kako bi malim I srednjim preduzećima omogućili dodatnu podršku u ovom periodu.

Možda vam izgleda da je put od kreiranja neke ideje do konačne relizacije uspešnog biznisa veoma dug, naporan i ispunjen nedoumicama, ali uz podršku kompanije kao što je Visa, i korišćenjem Platforme za podršku malom biznisu, značajno povećavate šanse za vaš poslovni uspeh.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image