Kako da izvučete maksimum od korisničkog servisa? Ovo je ubedljivo najčešća greška! | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Kako da izvučete maksimum od korisničkog servisa? Ovo je ubedljivo najčešća greška!

Autor Mladen Šolak
Autor Mladen Šolak

Platforma koja pomaže da ubrzate procese, unapredite efikasnost i povećate isplativost svojih servisnih usluga

Izvor: Pexels/Karolina Grabowska

Istraživanja pokazuju da, kada je u pitanju korisnički servis, najčešća zabluda koja vlada i među onima koji tu uslugu obezbeđuju, i među korisnicima koji tu uslugu potražuju, jeste da je to nešto što nužno dolazi na kraju čitavog procesa kupovine. Iz tog razloga su brojne kompanije obučavale svoja odeljenja da postupaju na taj način i u tom kapacitetu.

Istina je, da biznisi treba da preispitaju način na koji posmatraju korisnički servis, tako da on bude alat koji će kupcima i korisnicima biti dostupan i pre, i tokom samog procesa kupovine. Koji su benefiti ovoga? Uključujući ga u ranije faze, kompanije mogu lako da povećaju prodaju i smanje nezadovoljstvo određenim proizvodom ili uslugom.

Da li ste znali da kupci najčešće napuštaju proces kupovine dok su još u fazi istraživanja i informisanja o proizvodu, baš iz razloga što nemaju dovoljno potrebnih podataka? Kako bi ovo preduhitrile, kompanije moraju da osiguraju ovaj vid podrške na vreme. Od ključne važnosti jeste da omugućite svojim zaposlenima da u pravom trenutku pruže potrebnu informaciju, pre nego što se potencijalni kupac odluči da odustane od kupovine.

Danas mušterije traže informacije na najrazličitije moguće načine, bilo da pozivaju call centar, bilo da pretražuju veb sajt konkretne kompanije, pa čak i tako što posećuju online zajednice postojećih korisnika. Imajući to u vidu, potrebno je da omogućite različite kanale, kako bi svi dobili podršku bez obzira na način koji je traže.

Time što omogućujete ljudima da se povežu sa vašim korisničkim servisom na vreme, preko kanala koji su njima najzgodniji, vratiće vam se višestruko: u vidu povećanja prodaje, zadovoljnih kupaca, i smanjenja angažovanja korisničkog servisa nakon obavljene kupovine. Kako da odgovore obezbedite tačno i brzo?

Ovde ulogu preuzima SAP Service Cloud. Ova platforma vam pomaže da ubrzate procese, unapredite efikasnost i povećate isplativost svojih servisnih usluga. Sigurno ste saglasni da u trenucima frustracije kada nešto ne funkcioniše, svako želi da dobije odgovor što je brže moguće. SAP Service Cloud korisnicima daje mogućnost da sami izaberu način na koji će komunicirati sa serviserima. Bilo da je to preko onlajn četa, imejla, društvenih mreža, telefona - koji god kanal da je u pitanju, protok informacija će ići neometano.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU