• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TAJNI KUPAC JE MEĐU NAMA, PRATI SVE ŠTO SE RADI: Ponaša se kao prava osoba u šopingu, NA METI su mu zaposleni!

"Misteri šoper" prate kompletnu uslugu koji kupac može da dobije.

 Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

"Misteri šoping" je samo jedan u moru stranih izraza, a sve više će se upotrebljavati. Da bi izbegle lošu reklamu, neke kompanije uvele su takozvana "misteri šoping" istraživanja, jer upravo razočaran kupac prenosi svoje iskustvo do, kako se procenjuje, minimum još 20 ljudi. Tu stupaju na snagu tajni kupci.

Oni su među nama, ponašaju se kao pravi kupci, a zaposleni ne znaju da ih posmatraju. Ovi istraživači tržišta gledaju sve, od toga da li ih je prodavac oslovio, bio ljubazan, ponudio pomoć, do kvaliteta čistoće i osvetljenja u prodajnim objektima.

Možda će vas zanimati

Jedan trgovinski lanac skoro je uradio misteri šoping projekat. U menadžmentu tvrde da su im rezultati veoma važni za poboljšanje asortimana i kvaliteta usluge.

"Možemo iz ovih projekata da utvrdimo konkretne objekte u kojima je postignuće daleko iznad proseka kao i one objekte u kojima je potrebno poraditi na unapređenju kako bismo našim potrošačima ponudili najbolju moguću uslugu. Dosta često se ovi projekti sprovode bez znanja kolega iz maloprodaje, jer je upravo taj element onaj koji nam pomaže da dođemo do prave slike", ističe Aleksandar Petrović iz "Merkatora S".

Prema procenama, zbog loše usluge i neljubaznosti gotovo 70 odsto potrošača napusti prodajno mesto, iako pokazatelji govore da je pet puta skuplje dovesti novog kupca nego zadržati starog.

Generalni direktor IPSOS-a Predrag Kurčubić kaže da je kompanijama vrlo važno da potrošači budu zadovoljni, a to se postiže kroz poštovanje prodajnih procedura od strane prodajnog osoblja.

"Tu misteri šoper ima svoju značajnu ulogu jer prihvatajući sve ono što dolazi kao savet od istraživačkih kompanija, a na osnovu rezultata istraživanja vrlo lako mogu da optimizuju svoje prodajne procese što direktno vrlo često podiže zadovoljstvo potrošača", naglasio je Predrag Kurčubić.

Banke najčešće koriste usluge tajnih kupaca, ali tu su i trgovinski lanci, benzinske pumpe i IT industrija, jer samo zadovoljan kupac predstavlja besplatnu reklamu.

(MONDO/RTS)

Pročitajte i ovo:

Inicijalizacija u toku...

Komentari 15

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Klasa više

U našoj firmi ima 8000 trgovaca i 4500 zaposlenih menadžera i kancelarijskih miševa.Naše plate nisu veće od minimalca a njihove tri do četiri puta veće.I kada smo pitali za povećanje bar za hiljadu din. direktor nam je rekao:,,Da li znate koliko treba raditi da bismo to zaradili"?Šta reći a ne zaplakati.Nikakva dodatna kontrola ništa nije promenila.Znam iz ličnog iskustva.

ŠEF

Ja sam jednog isterao iz radnje, a njegovog gazdu poveo u magacin da ga isamaram. Spijunska posla. Eh, kad je bila ta 2010ta.

Leca

@ŠEF Ne znam kako vam je uspelo da objedinjeno obavite te dve rabote u smislu razotkrivanja tajnog kupca i šamaranja njegovog gazde u magacinskom prostoru?? Tajni kupac nema u sebi ugradjen čip da bi mogli da ga očitate i identifikujete kao takvog. Prema tome, može postojati sumnja ali ona nikakvim sredstvima ne može biti dokazana. Takođe, tajni kupac uvek sam obavlja kontrolu. Njegov gazda nema tu šta da traži.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU