Jedna Beograđanka ispričala je dva neprijatna iskustva s majstorima. Otkačila joj se staklena plafonjera, a nije smela sama da se upusti u popravku pa je pozvala električara iz registrovanog servisa.

U međuvremenu je kupila led luster, po savetu da je prethodna plafonjera možda bila preteška za njen plafon, i platila ga 1.100 dinara. Posle nekoliko dana, stigao je majstor i ekspresno ga namestio, a onda M. J. uručio račun sa četiri puta većim iznosom - 4.500 dinara za montiranje!

"Imala sam kod sebe samo 3.000, misleći da sigurno ne može više da košta samo nameštanje plafonjere. To sam mu i rekla, pitala sam kako je moguće da toliko košta? Rekao mi je da je to cena jer sam zvala servis, a da bi njegove usluge privatno koštale manje", ispričala je M. J.

Električar joj je "ljubazno" ostavio svoj kontakt da bi mogla da ga zove privatno i prihvatio 3.000 dinara. Napisao joj je i račun i otišao uz opasku da je pola posla obavio besplatno!

Ova Beograđanka ispričala je i da joj to nije prvo loše iskustvo s majstorom, jer je ranije zvala stručnjaka da popravi bojler. Kada je stigao i povadio kablove, tražio joj je da mu nađe video na Jutjubu o vraćanju kablova, jer nije znao kako to da uradi.

Imate li vi loše iskustvo s majstorima? Pišite nam u komentarima!

(MONDO/Blic)