• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OD OVIH POLOVNJAKA BEŽITE GLAVOM BEZ OBZIRA, NEĆETE IH SE REŠITI! Nema za njih delova, niko ih ne želi

Autor Sara Gajić

Pojavila se lista polovnih automobila koji su na "lošem glasu".

 Najgori polovni automobili Izvor: Youtube/screenshot/cnbc

Postoji lista polovnih automobila koji se vrlo teško prodaju, a nažalost razlog je često subjektivan. Znamo da se u Srbiji i regionu najviše cene nemačke marke, pa kupci koji ne planiraju da ostanu zauvek sa jednim istim i te kako razmatraju kakav je određeni model za kasniju prodaju. Ako se ne traži ili mu cena puno izgubi na vrednosti za kratak period, takav polovni auto dugo će stajati na oglasima. 

To su modeli automobila koji su često na prvi pogled "egzotični“, ali i koji zbog raznih problema uopšte nisu tražena roba, i vrlo ih je teško prodati.

Italijanska egzotika

Tu ne mislimo na Ferrari i Maserati, već na egzotičnije modele iz ponude Alfa Romea, Lancije, pa i Fiata. To nisu nimalo loši automobili, i na listi su vozila koja imaju kupca, ali na njega je potrebno čekati.

Primera radi, Alfina limuzina opremljena odličnim 2.4 JTD motorom se najčešće prodaje za "male pare", ali se i najčešće radi o istrošenom modelu zbog kog je često na lošem glasu. Šteta, jer očuvani bi modeli mogli da budu znatno bolji i od daleko razvikanijih krstarica. Pouzdani su, udobni, bogato opremljeni i vrlo brzi. Alfa 159 je najtraženija, dok ćete 166 izuzetno teško prodati, čak i po ceni po kojoj neki kupuju električne trotinete.

Lančia je tu u još gorem položaju. Tesis je već zaboravljen, Ipsilon malo njih vozi, pa se ponuda svodi na Libre i još starije Kape. Uleti i poneka Fedra. Sve su to ok automobili, ali niko ih neće, neke ni besplatno. Ako pogledate dostupnost polovnih delova i cene istih, stvari postaju jasnije. To su jednostavno modeli kojih je malo na tržištu polovnih automobila, malo je zainteresovanih, pa i na uspešnu prodaju treba čekati.

Francuski luksuz

Ako izuzmemo kultne automobile poput Citroenovog DS-a i CX-a, francuske luksuzne krstarice su najbolji primeri automobilske inflacije. Cena im doslovno pada na dnevnom nivou, a kao polovni mogu da prođu samo uz krajnje nisku cenu. To ne znači da su loši, naprotiv. Reno 25 i Safrane, Citroen XM, Pežo 605 danas uživaju kultni status i cena im raste.

Oni noviji su ipak katastrofalno ulaganje. Ponuda je loša, cena niska, a servisi i te kako skupi. Tu najgore prolaze Reno Vel Satis i Citroen C6, i njih se gotovo nije moguće rešiti.

Ugašene marke i nedostupni modeli

Uz rečeno zapamtite još dva pravila. Prvo je da možete da zaboravite da ćete se modela sa drugih tržišta lako rešiti. Bar onih novijih jer niko ne želi model za kog nema delova. Primera radi, američko izdanje Ford Focusa nije ništa lošije, ali će na novog vlasnika čekati mesecima.

U goroj su situaciji samo oni koji voze modele ugašenih marki. Daevu i kasnije Ševrolet nisu veliki problem, ali imati Rovera je već izazov na koji su retki spremni. Servisi su skupi i ponuda je oskudna, posebno ako govorimo o ponudi polovnih delova.

Vlasnici Saaba mogu biti nešto zadovoljniji. Kultna marka je proizvodila odlične automobile, stvorene da traju, pa oni traju i dalje. Izgledaju odlično, još bolje se voze, ali zato servisi postaju sve veći problem. Ako planirate prodaju, uradite to što pre.

Spomenućemo neke: Jaguar X-Type u karavanskom izdanju, Mercedesova R klasa i Audi A2, koji je i u današnjim okvirima izuzetan automobil. Kad se podvuče linija, sve se svodi na jedno pravilo. Ako niste ljubitelj neke određene marke i modela, a volite da menjate automobile – ne filozofirajte. Stopite se s masom i birajte iz izloga sa najvećom ponudom.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ДРАГАН

возио сам службени рено 25, 1991 сам купио нов рено 4 гтл и возио 21 годину. 2010. сам купио полован рено клио 1,5 дци из 2005. Возим га и сада. само редован сервис. НЕМА ПРАВИЛА!

Realni clan propalog drustva

Ma najjaci su mi bili oni likovi koji imaju odredjenu marku automobila pa ga hvale kako skoro i ne trisi gorivo kako je najbolji na svetu jbt imam utisak kao da su im platili iz fabrike d aahvale svoja vozila , p im automobili trose 2 litre po gradu 😂😂😂. Uvek su mi takvi retardi bili fascinantni slusam ih i ne mogu da provalim cemu ta zelja da dokazu da je njihov auto najbolji i najekomomicniji!!!

Djosa

Alfa 159 izuzetno pouzdan automobil, za taj novac tesko da moze bolja porodicna limuzina da se nadje. Naravno da nije izraubovan.

special image