• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POZNATI BREND POPULARAN U SRBIJI U VELIKOJ KRIZI: Modni lanac beleži pad prodaje, moguće zatvaranje nekih radnji?!

Autor Ivana Lazić

Brend Super dry beleži pad profita zbog čega ima u planu smanjenje troškova.

 Brend Super dry u finansijskoj krizi Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Modni lanac Superdry upozorio je na svoj smanjeni profit i otkrio planove za smanjenje troškova za više od 35 miliona funti nakon što se bori protiv smanjene potrošnje potrošača dovodeći sve 104 njegove prodavnice u Velikoj Britaniji u rizik.

Modni brend razmatra prikupljanje sredstava u pokušaju da prikupi novac kako bi pokušao da se "izvuče iz trenutnih turbulencija“. Cena akcija Super dry u petak je pala za oko 18%.

Pritisci na troškove života imali su značajan uticaj na potrošnju potrošača i posete prodavnicama, a loše vremenske prilike oslabile su potražnju za novom kolekcijom za proleće i leto. Ova dešavanja, 'van kontrole kompanije', značila su da prodaja u februaru i martu nije ispunila njihova očekivanja, prenosi Dejli mejl.

Predviđeno je da uštedi više od 35 miliona funti, što bi moglo da ukaže na promene ili zatvaranje prodavnica, uštede na logistici i distribuciji, kao i nastavak smanjenja asortimana odeće. Očekuje se da će uštede biti ostvarene do kraja finansijske 2024. godine.

"Brend Superdry nastavlja da evoluira, ali nema sumnje da su uslovi na tržištu sa kojima se suočavamo izazovni, uz još i probleme koje smo prethodno otkrili i na kojima radimo na rešavanju u veleprodaji. Kao rezultat toga, dok nastavljamo da ostvarujemo istovremeni rast u maloprodaji, moramo da obezbedimo da naše poslovanje u pravom obliku prebrodi ova teška vremena, zbog čega pažljivo gledamo na naše troškove", rekao je osnivač i izvršni direktor Džulijan Dankerton.

(Mondo)

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 7

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Miki

Nista gori od Ripleja i Tomi Hilfingera, ali sa pristupacnijom cenom !

Džo

Kvazi brend sa nafuranim cenama, naravno da beleže pad prodaje 😂

NIB

Uvedite jos sankcija Rusiji pa ce biti bolje🤮

special image