• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PONOVO MOGUĆE PLAĆANJE RAČUNA ZA STRUJU NA ŠALTERIMA EPS-A: Nisu radili više od 2 meseca zbog hakerskog napada

Autor Nevena Davidović

Od jutros ponovo moguće platiti račune za struju na šalterima EPS-a u celoj Srbiji.

 Računi, EPS, Struja, Komunalije Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Od danas je ponovo mogućanaplata računa za struju na šalterima Elektroprivrede Srbije. Šalteri nisu radili više od dva meseca zbog hakerskog napada. Vršilac dužnosti generalnog direktora EPS-a Dušan Živković rekao je da ponovo rade svi šalteri EPS-a u celoj Srbiji, kao i da je oko 340.000 korisnika napravilo nalog na portalu "Uvid u račun" putem kojeg takođe mogu da plate svoje račune za struju.

Sajber napad je proteklih meseci je ugrozio i sistem i rad, ne samo EPS-a, već i Elektrodistribucije Srbije, pošto su povezani u nekim segmentima. Trpeli su i građani, pošto je bila otežana i naplata i dostava računa. Vršilac dužnosti generalnog direktora EPS-a Dušan Živković rekao je da su svi šalteri počeli da rade, kako u Beogradu, tako i u ostatku Srbije i dodao je da veruju da će potrošači nastaviti sa uobičajenom praksom plaćanja računa na šalterima.

Istakao je da manje od 20 odsto potrošača plaća račune na šalterima i da veruje da će se ponudom novih usluga taj broj i dalje smanjivati. Živković je naveo za RTS da je snabdevanja potrošača bilo sigurno i stabilno u prazničnom periodu i da je sistem bio bezbedan sve vreme.

"Prateći sistemi su bili proveravani. Svi su vraćeni u prethodnu funkciju uz prateće aktivnosti koje su podrazumevale podizanje nivoa bezbednosti naših poslovnih softvera i poslovnih alata", napomenuo je v. d. direktora EPS-a. Naglasio je da je proces digitalizacije u toku i da je oko 340.000 korisnika napravilo nalog na portalu "Uvid u račun" gde mogu da provere stanje svojih brojila, kao i da plate račun i da imaju uvid u prethodni period.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:59
EPS POSLAO 20.000 POZIVA NA ADRESE GRAĐANA! Šefica za razvoj poslovanja otkriva o čemu se radi: DOBIĆE IH 2.000.000 KORISNIKA?!
Izvor: Kurir televizia
Izvor: Kurir televizia

(RTS/MONDO/N.D.)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image