Tokom 2019. godine, osim u Kini, prodat je rekordan broj automobila ove firme u matičnoj Nemačkoj, kao i u SAD.
Nemačko i evropsko tržište inače je u protekloj godini veoma podbacilo, očigledno osim za Dajmler, koji se izvukao zahvaljujući velikoj potražnji za sportskim terencima i skupim limuzinama.
Prodaja u Kini veća je za 6,2 odsto, gde su kupci mesečno naručivali više od 700 luksuznih limuzina "majbah mercedes-benc S-klasa".
Iako u Dajmleru tvrde da su, zahvaljujući takvim rezultatima, zadržali titulu najprodavanijeg luksuznog brenda u 2019, njihov konkurent BMW još nije objavio podatke o prodaji pojedinih brendova.
Grupa BMW, vlasnik brendova "mini" i "rols-rojs", prodala je prošle godine 2,52 miliona vozila i tako nadmašila rezultat Dajmlera, koji je prodao ukupno 2,46 miliona automobila marki "mercedes-benc" i "smart", navode ekonomski portali.
Evrospko tržište automobila nije imalo baš najbolju godinu 2019. Prema podacima Evropskog udruženja proizvođača (ACEA) za 11 meseci, zabeležen je pad prodatih vozila, odnosno novoregistrovanih, za 0,3 odsto.
Pada je bio tokom godine mnogo veći ali su stvar izvukli poslednji meseci. Situacija je loša na četiri od pet velikih tržišta EU – u Španiji je pad 5,7%, u Britaniji 2,7%, dok je samo Nemačka bila u plusu – 3.9%.