OSTAJE BREND: Komercijalna banka samo dobija dodatak NLB

Predsednik Upravnog odbora Nove Ljubljanske banke (NLB), koja je kupila 83,23 odsto vlasničkog udela u Komercijalnoj banci, Blaž Brodnjak izjavio je danas da će NLB zadržati brend Komercijalne banke.

"Ovih dana se mnogo pisalo o tome da li ćemo zadržati brend Komercijalne banke, zadržaćemo brend Komercijalne banke, jer smo impresionirani brendom kako je prihvaćen, tako da će to biti NLB Komercijalna banka", rekao je Brodnjak.

Brodnjak kaže da je prvi korak da NLB dobije sve saglasnosti regulatora po pitanju preuzimanja Komercijalne banke i da će to trajati šest do devet meseci.

"Do tada nećemo ući u firmu", dodao je on.

Kako je rekao, potrebno je napraviti što pre te neophodne korake, a onda će NLB implementirati stadarde poslovanja te grupacije u Komercijalnoj banci.

"Pošto smo već prisutni u Srbiji, svakako nećemo imati dve banke, već će to biti jedna banka", dodao je Brodnjak.

Naglasio je da NLB vidi veliki potencijal u Komercijalnoj banci, s obzirom da ima snažan, prepoznatljiv brend.

Brodnjak navodi da Komercijalna banka nije trenutno u idealnom stanju, ali da ima izuzetan potencijal.