Folksvagen je najavio za drugu polovinu godine prototip SUV-a na baterije, kao dodatak game prvom potpuno električnom autombilu nemačkog proizvođača – "ID.3" kako sd zvanično zove popularni "golf na struju". Kada se na ovu vest doda i obznanjivanje da se odustaje od razvoja motora na prirodni zemni gas, jasno je za šta se svetski broj jedan odlučio u narednim decenijamam piše Blumberg.
Prvi električni SUV, pod nazivom "ID.4" će biti jedan od čak 1,5 miliona automobila na struju koja fabrika misli da izbaci na tržište do 2025, rečeno je u današnjem saopštenju za javnost.
Ova impresivna brojka je trostruki iznos onog što je Tesla, največi svetski proizvođač električnih automobila napravio prošle godine.
"Proizvodićemo i prodavati 'ID.4' u Evropi, Kini i SAD", kaže VW brend direktor Ralf Brandštater.
Ovaj evropski proizvođač se veoma posvetio električnim vozlima i sad su kupci na redu da svojim parama podrže njegovu odlučnost da ulože čak 33 milijarde evra u e-automobile do 2024. godine.
Prva prilika biće im ovog leta, kada bi sa traka u Nemačkoj trebalo da siđe "ID.3 hečbek".
Foklsvagen je juče saopštio da će prestati sa razvojem vozila sa pogonom na gas i da će pažnju usmeriti na motore sa električnim pogonom.
Direktor ogranka za razvoj, Frank Velš, rekao je za poslovni dnevnik "Handelsblat" da je prošle godine širom sveta prodato samo 110.000 automobila sa pogonom na prirodni gas, što je nedovoljno da se opravda dalja investicija u razvoj, preneo je Biznisinfo.
Proizvodnja postojećih modela sa pogonom na alternativne izvore energije biće nastavljena još neko vreme ali neće biti novih, istakao je Velš.