Ako ste kupili avionsku kartu preko Wizz Air-a evo kako da je refundirate!

Ova aviokompanija objavila je na koji način će obeštetiti klijente koji su već kupili karte za letove.

MONDO/Mirjana Šegan

Korona virus "prizemljio" je mnoge letove, a avioindustrija je jedna od najugroženijih zbog ode pandemije. Mnogi, naravno, nisu računali na

Wizz Air je danas objavio da je, zbog povećanog obima otkazanih letova, automatizovao proces refundiranja za klijente tako što se WIZZ krediti u iznosu od 120 odsto originalne cene karte automatski prebacuje na WIZZ naloge klijenata.

Pored uvođenja automatskog procesa refundiranja, aviokompanija će privremeno onemogućiti onlajn opciju prijema zahteva za refundiranje, najkasnije do 14. aprila2 020. godine, kako bi mogla da obradi primljene zahteve za otkazivanje čiji broj je u poslednje vreme uvećan više od 100 puta.

"Wizz Air uverava svoje klijente da će, bez obzira što će možda biti potrebno više vremena nego inače, svi zahtevi biti obrađeni i klijenti će moći da zatraže povraćaj novca nakon otkazivanja njihovog leta/letova", piše u saopštenju ove kompanije.

Automatizovan proces povraćaja novca za putne agencije se razvija kao prioritetan i Wizz Air je apelovao na turističke agencije da se obrate info centrima ove aviokompanije

"Putnici koji su rezervacije izvršili preko putnih agencija - uključujući onlajn putne agencije - treba da stupe u kontakt sa kompanijom od koje su kupili karte. Molimo vas da nas razumete tokom ove neuobičajene situacije i maksimalno koristite naše samouslužne platforme kao što je navedeno u i-mejlovima kako bismo smanjili saobraćaj prema već preopterećenim info centrima. Iako je trenutna situacija van kontrole Wizz Aira, aviokompanija se izvinjava zbogmogućih neprijatnosti izazvanih zabranom i posledičnim otkazivanjem putovanja i naglašava da su obrada zahteva za povraćaj novca i refundiranje među njenim glavnim prioritetima", tvrdi Wizz Air.