Građani se žalili na SKUPLJI limun, jabuke i đumbir... Jeste vi primetili?

Pročitajte i kako možete da se žalite ako primetite "skok" cene.

Vlada Srbije donela je Odluku o ograničenju visine cena osnovnih životnih namirnica, zaštitne opreme i dezinfekcionih sredstava, međutim svedoci smo da su pojedini trgovci oglušili na to i iskoristili trenutak da zarade, čime su razljutili građane...

Osim što su "podigli" cene najtraženijih proizvoda (maske, asepsol, alkohol...), ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić otkrio je gostujući na "TV Prva" da nije samo to u pitanju.


"Do juče smo imali 905 poziva, oko 150 dnevno. Najveće pritužbe se odnose na dezinfekcione proizvode i cene, a imamo pritužbe i na skuplje južno voće. Šta je postalo skuplje? Mi smo u 27 slučajeva utvrdili nepravilnosti da su cene više od cena koje je Vlada propisala, odnosno marže ne smeju biti veće. U tih 27 slučajeva odmah je naloženo da se vrate cene, a to se odnosilo na maske, alkohol i slično, ali i na jabuke, limun i đumir", objasnio je Rasim Ljajić za TV "Prva".

Kontakt centri primaju pozive svakog radnog dana od 9 do 16 časova na broj 011/6350-322, a posle 16 časova i vikendom građani i privrednici mogu svoje prijave da ostavljaju popunjavanjem formulara na sajtu www.inspektor.gov.rs ili govornom porukom.