On je rekao da su kineske firme koje grade put već uputile svoje zahteve, a na osnovu klauzule ugovora "više sile".
"Kineski izvođač se već obratio nama kao investitorima sa zahtevom za produženje roka i dodatnim plaćanjima po njihovim razlozima, za koje oni smatraju da su celishodni", naveo je Vujović, preneo je portal RTCG.
Objašnjava da će u ugovorenoj proceduri nadležni organ proceniti opravdanost tog zahteva.
"Postoji ugovorni osnov, a o samoj opravdanosti ima mnogo faktora, od kojih su neki značajani za našu stranu, a to je da nije bilo proglašanje vanrednog stanja, da viša sila nije nastala Crnoj Gori...", navodi Vujović.
Kaže i da su radovi na samom autoputu usporeni i to upravo na drugoj polovini, gde je dominantan broj radnika iz Kine.
Pored korona virusa, prema njegovim rečima, još neki faktori su uticali na dinamiku izgradnje.
U decembru i januaru, zbog zimskih uslova, na primer, neki radovi nisu mogli da se izvode.
Do sada je, kaže, odrađeno 88 odsto posla na autoputu. Tuneli su, što se tiče građevinskih radova, gotovo završeni.
"Znači 99,7 samih građevinskih radova na tunelima je završeno", navodi Vujović.
Ističe da je od 20 mostova na glavnoj trasi, 18 spojeno.
Na izgradnji autoputa Bar - Boljare, koji je deo autoputa Beograd - Bar (koridor Južni Jadran) trenutno je angažovano 1.080 zaposlenih, od toga 460 su kineski radnici.