Ekonomska kriza je pogodila i jedan od najvećih svetskih dnevnih listova, "Njujork tajms", koji je prvi put dozvolio da na naslovnoj strani izađe reklama.

List se na kioscima pojavio sa reklamom američkog televizijskog giganta Si-Bi-Esa (CBS), uz objašnjenje čitaocima da je takva odluka doneta zbog velike krize u kojoj se list nalazi i pada prihoda.

Prihodi su u odnosu na prošlu godinu pali 7,6 odsto, dok su u odnosu na 2007. godinu manji 13,9 odsto.

"Njujork tajms" je stavio i hipoteku od 225 miliona dolara na zgradu od 52 sprata u srcu Menhetna, čijih je 58 odsto vlasnik.

Najavljena je i prekompozicija novinskih strana, gašenje nekih delova novina koje ne donose prihode i povećanje cene pretplate.

"Njujork tajms" nije saopštio koliko je koštala reklama veličine šest centimetara na naslovnoj strani.

(Beta - foto AP: arhivska fotografija lažnog izdanja Njujork tajmsa iz novembra 2008. godine sa vešću da je rat u Iraku gotov)