Nije nepoznato da se prodavci i velike kompanije služe različitim trikovima kako bi povećali prodaju i privukli kupce. Kada uđete u supermarket obasuti ste svetlećim reklamama, akcije "iskaču" sa svih strana i nigde nema prozora. Znajte da je sve to sa razlogom - da potrošite što više novca!
Još jedan od trikova trgovinskih lanaca jesu i kolica za kupovinu. Obično se uzimaju prilikom veće nabavke kako bi sve stalo u njih, a vi ne morate da teglite veću kilažu namirnica. Zato nije slučajnost što kolica za kupovinu imaju nagib unazad, odnosno prema vama.
Prednji deo im je viši u odnosu na deo bliži vama. Iza kosog nagiba u kolicima krije se suptilan trik kojim se žele podstaći kupci da stave više proizvoda u kolica, čime, naravno, kupuju više i povećavaju prodaju, prenosi Fenix magazin.
Zbog nagiba, proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mestu u kolicima. Zbog ovoga proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili vam se pak čini da ih je znatno manje. A kada gledamo napred, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.
BONUS VIDEO:
(MONDO)
Rapsodija Zvezde, Olimpijakos je pao u Areni: Ovako se ide u plej-of Evrolige!
Pravio haos na utakmici Zvezde, sada joj opet sudi! Evroliga ga vratila u Arenu posle velikog skandala
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
Miloš Teodosić ne igra protiv Olimpijakosa: Još jedan problem za Crvenu zvezdu