Prodaja automobila pre nego što pređe određenu kilometražu mogla bi vam donese što bolju cenu i obrnutno - zadovoljnog kupca. Dve stvari koje treba uzeti u obzir prilikom kupovine polovnog automobila su pređena kilometraža i starost. Obično se kupci, kada je reč o polovnim automobilima, najviše "plaše" pređenih kilometara i radije preskaču oglase u kojima je auto prašao više od 200.000 kilometara.
Manja kilometraža obično znači da je automobil manje vožen, samim tim da je u boljem stanju i efikasniji što se tiče potrošnje goriva. Postavlja se pitanje koja pređena kilometraža pun pogodak kako za prodaju, tako i kupovinu automobila?
Stručnjaci smatraju da bi trebalo da prodate svoj automobil pre nego što pređe 60.000 do 100.000 kilometara. Prema sajtu "Progressive", vozila koja prelaze preko 170.000 km često stvaraju psihološku barijeru za kupce, čak i ako model auto dobro radi.
"U umu kupca postoji uobičajena percepcija da vrednost automobila opada kada kilometraža pređe preko 170.000 km", rekli stručnjaci iz osuguravajuće kompanije.
S druge strane, nova studija kompanije "Carwow" otkrila je da automobili u proseku gube oko 27% svoje vrednosti kada kilometraža dostigne preko 100.000 km, kada je reč o evropskom tržištu. Takođe, trebalo bi da imate u vidu poznato "vraćanje" kilometraže koja je na našim prostorima i dalje prisutna. Zato bi fokus prilikom kupovine polovnog automobila trebalo da bude usmeren i na ostale parametre, kao što su na primer, starost i za šta je automobil korišćen.
BONUS VIDEO:
(MONDO/T.B.)
Zvezda pokazala Evropi da joj je mesto u plej-ofu: Kad imaš igrača koji može sve, pobede se i najbolji!
Šta čeka Zvezdu i Partizan u Evroligi? Jedan grad može da bude prekretnica sezone, tamo "večiti" idu prvo!
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)