Kupci su 3,48 puta bili spremniji da pogledaju ljubavni roman ili kuvar kada bi namirisali čokoladu a 5,93 puta su bili spremniji da ih kupe.
"Kada kupci namirišu čokoladu, koncepti koji se vezuju za čokoladu poput kuvanja odmah iskrsnu u umu mušterije", rekao je autor studije Liv Duše.
U studiji se navodi da su hrana, piće i romansa snažno povezani sa mirisom čokolade, ali da slično pravilo ne važi u drugim kategorijama poput stripa, umetnosti, baštovanstva, ekonomije, menadžmenta, zakonodavnih spisa, krimića ili turističkih vodiča.
Zanimljivo je da je u radnjama gde je čokolada mirisala došlo do skoka prodaje i ovih žanrova ali taj porast nije bio mnogo veliki.
Ranije studije utvrdile su da čokolada pozitivno utiče na raspoloženje mušterija koje su tada spremne da ostanu duže u radnji i pažljivije prouče proizvode.
Studija antverpenskih stručnjaka potvrdila je da "prisustvo mirisa čokolade ima pozitivan uticaj na generalno ponašanje, ali negativan na 'ciljano' ponašanje u radnji", odnosno da su ljudi zbog mirisa spremniji da razgledaju iako nisu došli sa tom namerom.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Kakav debakl Hrvatske u košarci, i to od Bosne! Odlazak na Eurobasket će biti nemoguća misija