Zbogom, "tipo" i "punto"!

Serđo Markione: "Fijat će razvijati samo seriju 500 i 'pandu'"

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L
redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković redizajnirani "fijat 500L"

Šef grupe Fijat Krajsler Automobili (FCA), Serđo Markione, priznao je na Salonu automobila u Ženevi da Fijat postaje sve manje bitan u Evropi, prenosi britanski Auto Ekspres.

"Razumem da Fijat puno znači mnogima ali njegov značaj na tržištu u ovom trenutku nije toliko velik. Mi moramo da napravimo mesto za moćnije brendove, kao i da zaštitimo sigurnost prodaje," rekao je Markione u Ženevi i dodao da je Lanča već sad svedena na jedan jedini model ("ipsilon").

"Moramo da postanemo manje emocionalni kada su takve stvari u pitanju," izjavio je Markione.

I Fijat se oslobađa dizela

Razlog za ovakve izjave leži u sve većoj prodaji SUV vozila, a šef FCA smatra da će oni do 2022. zauzeti 40 odsto evropskog tržišta.

"Gubimo 30 hiljada dolara po prodatom 500e"

"Mi pokušavamo da Fijat preobratimo u nešto što već imamo, a to je Džip," pojasnio je Markione. "Alfa Romeo i Mazerati, od kojih više zarađujemo, na dobrom su putu tranformacije."

"Ja ne ubijam Fijat. Mislim da ima fenomenalnu perspektivu u Južnoj Americi. Ali u Evropi, on ima sve manju ulogu zbog čega ćemo se u budućnosti fokusirati na seriju "500" i "pandu", i njih ćemo nastaviti na razvijamo." – zaključio je Markione.

Ovo znači i kraj za "tipo", što je i sam šef potvrdio, jer je "konkurencija isuviše jaka".

Budućnost Fijata u Srbiji biće poznata 1. juna?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L
redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković redizajnirani "fijat 500L"

Šef grupe Fijat Krajsler Automobili (FCA), Serđo Markione, priznao je na Salonu automobila u Ženevi da Fijat postaje sve manje bitan u Evropi, prenosi britanski Auto Ekspres.

"Razumem da Fijat puno znači mnogima ali njegov značaj na tržištu u ovom trenutku nije toliko velik. Mi moramo da napravimo mesto za moćnije brendove, kao i da zaštitimo sigurnost prodaje," rekao je Markione u Ženevi i dodao da je Lanča već sad svedena na jedan jedini model ("ipsilon").

"Moramo da postanemo manje emocionalni kada su takve stvari u pitanju," izjavio je Markione.

I Fijat se oslobađa dizela

Razlog za ovakve izjave leži u sve većoj prodaji SUV vozila, a šef FCA smatra da će oni do 2022. zauzeti 40 odsto evropskog tržišta.

"Gubimo 30 hiljada dolara po prodatom 500e"

"Mi pokušavamo da Fijat preobratimo u nešto što već imamo, a to je Džip," pojasnio je Markione. "Alfa Romeo i Mazerati, od kojih više zarađujemo, na dobrom su putu tranformacije."

"Ja ne ubijam Fijat. Mislim da ima fenomenalnu perspektivu u Južnoj Americi. Ali u Evropi, on ima sve manju ulogu zbog čega ćemo se u budućnosti fokusirati na seriju "500" i "pandu", i njih ćemo nastaviti na razvijamo." – zaključio je Markione.

Ovo znači i kraj za "tipo", što je i sam šef potvrdio, jer je "konkurencija isuviše jaka".

Budućnost Fijata u Srbiji biće poznata 1. juna?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L
redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković redizajnirani "fijat 500L"

Šef grupe Fijat Krajsler Automobili (FCA), Serđo Markione, priznao je na Salonu automobila u Ženevi da Fijat postaje sve manje bitan u Evropi, prenosi britanski Auto Ekspres.

"Razumem da Fijat puno znači mnogima ali njegov značaj na tržištu u ovom trenutku nije toliko velik. Mi moramo da napravimo mesto za moćnije brendove, kao i da zaštitimo sigurnost prodaje," rekao je Markione u Ženevi i dodao da je Lanča već sad svedena na jedan jedini model ("ipsilon").

"Moramo da postanemo manje emocionalni kada su takve stvari u pitanju," izjavio je Markione.

I Fijat se oslobađa dizela

Razlog za ovakve izjave leži u sve većoj prodaji SUV vozila, a šef FCA smatra da će oni do 2022. zauzeti 40 odsto evropskog tržišta.

"Gubimo 30 hiljada dolara po prodatom 500e"

"Mi pokušavamo da Fijat preobratimo u nešto što već imamo, a to je Džip," pojasnio je Markione. "Alfa Romeo i Mazerati, od kojih više zarađujemo, na dobrom su putu tranformacije."

"Ja ne ubijam Fijat. Mislim da ima fenomenalnu perspektivu u Južnoj Americi. Ali u Evropi, on ima sve manju ulogu zbog čega ćemo se u budućnosti fokusirati na seriju "500" i "pandu", i njih ćemo nastaviti na razvijamo." – zaključio je Markione.

Ovo znači i kraj za "tipo", što je i sam šef potvrdio, jer je "konkurencija isuviše jaka".

Budućnost Fijata u Srbiji biće poznata 1. juna?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.