"Golf dvojka": Do "stotke" za 1,8 sekundi (VIDEO)

Ova "dvojka" je najbrži ("golf") na svetu!

Legendarni automobil, koji u Bosni ima status člana porodice, doživeo je, u ovom slučaju, opasan preobražaj.

Tjuning kuća Boba Motoring mu je ugradila dvolitarski turbo benzinski motor koji razvija 1.233 konjske snage uz 1.094 Nm obrtnog momenta, a nedavno i Folksvagenov automatski DSG menjač.

Stazu dužine 1/4 milja (402 metra) sada prelazi za neverovatnih 8,472 sekundi, a na cilj je dostigao brzinu od neverovatnih 269 kilometara na sata.

Ovaj "golf trojka" ima dva motora sa po 720KS

Poređenja radi, najbrži serijski automobili na četvrt milje postižu za više od sekunde slabije vreme. Aktuelni šampion je "dodž čelendžer SRT dimon" sa 9,65 sekundi, koji je to vreme postigao ove godine. Sledi "bugati vejron super sport" (9,7 s), i tri modela sa rezultatom od 9,8 sekundi – "meklaren P1", "porše 918 spajder" i "ferari laferari".

Inače, prema podacima tjunerske kuće, do "stotke" stiže za 1,8 sekundi, od 100-200 km/h 2,8 sekundi, a od 200-250 2,1 sekunda. Maksimalna brzina iznosi preko 350 kilometara na sat, a masa 1180 kilograma.

Sudeći po ovim snimcima, izgleda da je najteže kontrolisati ovu zver:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Legendarni automobil, koji u Bosni ima status člana porodice, doživeo je, u ovom slučaju, opasan preobražaj.

Tjuning kuća Boba Motoring mu je ugradila dvolitarski turbo benzinski motor koji razvija 1.233 konjske snage uz 1.094 Nm obrtnog momenta, a nedavno i Folksvagenov automatski DSG menjač.

Stazu dužine 1/4 milja (402 metra) sada prelazi za neverovatnih 8,472 sekundi, a na cilj je dostigao brzinu od neverovatnih 269 kilometara na sata.

Ovaj "golf trojka" ima dva motora sa po 720KS

Poređenja radi, najbrži serijski automobili na četvrt milje postižu za više od sekunde slabije vreme. Aktuelni šampion je "dodž čelendžer SRT dimon" sa 9,65 sekundi, koji je to vreme postigao ove godine. Sledi "bugati vejron super sport" (9,7 s), i tri modela sa rezultatom od 9,8 sekundi – "meklaren P1", "porše 918 spajder" i "ferari laferari".

Inače, prema podacima tjunerske kuće, do "stotke" stiže za 1,8 sekundi, od 100-200 km/h 2,8 sekundi, a od 200-250 2,1 sekunda. Maksimalna brzina iznosi preko 350 kilometara na sat, a masa 1180 kilograma.

Sudeći po ovim snimcima, izgleda da je najteže kontrolisati ovu zver:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Legendarni automobil, koji u Bosni ima status člana porodice, doživeo je, u ovom slučaju, opasan preobražaj.

Tjuning kuća Boba Motoring mu je ugradila dvolitarski turbo benzinski motor koji razvija 1.233 konjske snage uz 1.094 Nm obrtnog momenta, a nedavno i Folksvagenov automatski DSG menjač.

Stazu dužine 1/4 milja (402 metra) sada prelazi za neverovatnih 8,472 sekundi, a na cilj je dostigao brzinu od neverovatnih 269 kilometara na sata.

Ovaj "golf trojka" ima dva motora sa po 720KS

Poređenja radi, najbrži serijski automobili na četvrt milje postižu za više od sekunde slabije vreme. Aktuelni šampion je "dodž čelendžer SRT dimon" sa 9,65 sekundi, koji je to vreme postigao ove godine. Sledi "bugati vejron super sport" (9,7 s), i tri modela sa rezultatom od 9,8 sekundi – "meklaren P1", "porše 918 spajder" i "ferari laferari".

Inače, prema podacima tjunerske kuće, do "stotke" stiže za 1,8 sekundi, od 100-200 km/h 2,8 sekundi, a od 200-250 2,1 sekunda. Maksimalna brzina iznosi preko 350 kilometara na sat, a masa 1180 kilograma.

Sudeći po ovim snimcima, izgleda da je najteže kontrolisati ovu zver:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.