Da li je ovo novi "golf" (FOTO)

Kao što smo najavili, "osmica" će biti evolucija aktuelne generacije i pomalo liči na aktuelni "polo".

Na jednom instagram profilu objavljene su fotografije "folksvagen golfa" osme generacije, čija se premijera očekuje tokom ove godine.

Sudeći prema viđenom, sa dizajnerke strane, "osmica" će biti evolucija aktuelne generacije i pomalo liči na aktuelni "polo".

Vozili smo novi "polo"

Međutim, ono što bi trebalo da izdvoji novu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila jesu novine koje su spolja teže uočljive.

Folksvagen je najavio i da će novi "golf" imati "potpuno digitalno okruženje". Dakle, očekujte manje ili nimalo hardverskih tastera, kao i ogromne ekrane. Nešto nalik novom "VW tuaregu".

VW ne odustaje od dizela, šta više sprema novi, revolucionarni TDI. Dvolitarska jedinica će biti dostupna u rasponu od 137 do 204 konjske snage. Najavljeno je da će se ugrađivati nove, lakše komponente, "brži" turbo punjači, kao i redizajnirani DPF filter. Sve ovo bi trebalo da donese do povećanja snage i obrtnog momenta za oko 9 odsto, ali i da smanji emisiju CO2 za 10 grama po pređenom kilometru.

Benzinci kreću jednolitarskom turbo jedinicom različitih snaga. Popularni 1.5 TSI biće dostupan i u hibridnoj formi, koja će poboljšati performanse, a smanjiti potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova.

Pogledajte evolucija prvih sedam generacija golfa:

Električna verzija prelazi u novu električnu VW porodicu modela I.D.

"Golf 8" će biti stalno povezan na internet zahvaljujući eSIM modulu. Ovo će omogućiti trenutno ažuriranje mapa, uživo praćenje saobraćaja, ali i napredniju kontrolu automobila sa uključenim tempomatom.

Sve pomenuto će pratiti i adekvatna cena. Prema najavama, ona neće popularna, jer "golf" želi da se pokaže kao premijum predstavnik segmenta, rame uz rame "audi A3" i "mercedesu A klase".

Vozili smo novi "mercedes A klase"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Na jednom instagram profilu objavljene su fotografije "folksvagen golfa" osme generacije, čija se premijera očekuje tokom ove godine.

Sudeći prema viđenom, sa dizajnerke strane, "osmica" će biti evolucija aktuelne generacije i pomalo liči na aktuelni "polo".

Vozili smo novi "polo"

Međutim, ono što bi trebalo da izdvoji novu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila jesu novine koje su spolja teže uočljive.

Folksvagen je najavio i da će novi "golf" imati "potpuno digitalno okruženje". Dakle, očekujte manje ili nimalo hardverskih tastera, kao i ogromne ekrane. Nešto nalik novom "VW tuaregu".

VW ne odustaje od dizela, šta više sprema novi, revolucionarni TDI. Dvolitarska jedinica će biti dostupna u rasponu od 137 do 204 konjske snage. Najavljeno je da će se ugrađivati nove, lakše komponente, "brži" turbo punjači, kao i redizajnirani DPF filter. Sve ovo bi trebalo da donese do povećanja snage i obrtnog momenta za oko 9 odsto, ali i da smanji emisiju CO2 za 10 grama po pređenom kilometru.

Benzinci kreću jednolitarskom turbo jedinicom različitih snaga. Popularni 1.5 TSI biće dostupan i u hibridnoj formi, koja će poboljšati performanse, a smanjiti potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova.

Pogledajte evolucija prvih sedam generacija golfa:

Električna verzija prelazi u novu električnu VW porodicu modela I.D.

"Golf 8" će biti stalno povezan na internet zahvaljujući eSIM modulu. Ovo će omogućiti trenutno ažuriranje mapa, uživo praćenje saobraćaja, ali i napredniju kontrolu automobila sa uključenim tempomatom.

Sve pomenuto će pratiti i adekvatna cena. Prema najavama, ona neće popularna, jer "golf" želi da se pokaže kao premijum predstavnik segmenta, rame uz rame "audi A3" i "mercedesu A klase".

Vozili smo novi "mercedes A klase"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Na jednom instagram profilu objavljene su fotografije "folksvagen golfa" osme generacije, čija se premijera očekuje tokom ove godine.

Sudeći prema viđenom, sa dizajnerke strane, "osmica" će biti evolucija aktuelne generacije i pomalo liči na aktuelni "polo".

Vozili smo novi "polo"

Međutim, ono što bi trebalo da izdvoji novu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila jesu novine koje su spolja teže uočljive.

Folksvagen je najavio i da će novi "golf" imati "potpuno digitalno okruženje". Dakle, očekujte manje ili nimalo hardverskih tastera, kao i ogromne ekrane. Nešto nalik novom "VW tuaregu".

VW ne odustaje od dizela, šta više sprema novi, revolucionarni TDI. Dvolitarska jedinica će biti dostupna u rasponu od 137 do 204 konjske snage. Najavljeno je da će se ugrađivati nove, lakše komponente, "brži" turbo punjači, kao i redizajnirani DPF filter. Sve ovo bi trebalo da donese do povećanja snage i obrtnog momenta za oko 9 odsto, ali i da smanji emisiju CO2 za 10 grama po pređenom kilometru.

Benzinci kreću jednolitarskom turbo jedinicom različitih snaga. Popularni 1.5 TSI biće dostupan i u hibridnoj formi, koja će poboljšati performanse, a smanjiti potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova.

Pogledajte evolucija prvih sedam generacija golfa:

Električna verzija prelazi u novu električnu VW porodicu modela I.D.

"Golf 8" će biti stalno povezan na internet zahvaljujući eSIM modulu. Ovo će omogućiti trenutno ažuriranje mapa, uživo praćenje saobraćaja, ali i napredniju kontrolu automobila sa uključenim tempomatom.

Sve pomenuto će pratiti i adekvatna cena. Prema najavama, ona neće popularna, jer "golf" želi da se pokaže kao premijum predstavnik segmenta, rame uz rame "audi A3" i "mercedesu A klase".

Vozili smo novi "mercedes A klase"

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.