VW ne odustaje od dizela i sprema neviđeni TDI

Novi TDI će imati dve turbine i električni kompresor. U pripremi je i novi automatski menjač DSG 10

Ako ste i pomislili da će Folksvagen odustati od dizelaša, zbog "dizelgejta" i drugih događaja koje prate ovu aferu, grdno ste se prevarili.

Analitičari: Dizel pada ispod cenzusa do 2030.

Ekipa iz Volfsburga za 2020. spremaju potpuno nov dvolitarski dizelaš, koji se najavljuje kao tri-turbo TDI. Uz pomoć dva turbo punjača i električnog kompresora, motor zapremine 1968 kubika će razvijati 272 konjskih snaga, odnosno tačno 200 kW.

Na taj način njegova specifična snaga iznosi neverovatnih 138,2 KS po litru zapremine, što je više od motora u BMW 750d xDrive (133,6 KS/l).

Pored snage, novi agregat će imati i vrhunski obrtni momenat od 550 Nm, za šta će posebno biti zadužen pomenuti električni kompresor.

Naravno, ove performanse neće negativno uticati za ekološki "otisak" jer će ispunjavati rigorozne ekološke norme standarda EURO 6d, koji će stupiti na snagu 2021.

Ni Opel ne odustaje od dizelaša

Pored dizelaša, Folksvagen sa kompanijom ZF razvija i sledeću generaciju automatskog menjača DSG, s dvostrukim kvačilom. Nova automatika će imati deset, umesto dosadašnjih sedam stepeni prenosa, a moći će da podnose obrtne momente do 600 Nm.

DSG 10 će zadržati dimenzije sedmostepenog modela, pa će moći da se ugrađuje u sve modele s poprečno postavljenim motorom, od "folksvagen pola" do "škode superb". Nova menjačka jedinica će pružiti bolje performanse, smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.

Oba noviteta će početi da se ugrađuju u modele iz Folksvagen grupe u drugoj polovini 2020.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Ako ste i pomislili da će Folksvagen odustati od dizelaša, zbog "dizelgejta" i drugih događaja koje prate ovu aferu, grdno ste se prevarili.

Analitičari: Dizel pada ispod cenzusa do 2030.

Ekipa iz Volfsburga za 2020. spremaju potpuno nov dvolitarski dizelaš, koji se najavljuje kao tri-turbo TDI. Uz pomoć dva turbo punjača i električnog kompresora, motor zapremine 1968 kubika će razvijati 272 konjskih snaga, odnosno tačno 200 kW.

Na taj način njegova specifična snaga iznosi neverovatnih 138,2 KS po litru zapremine, što je više od motora u BMW 750d xDrive (133,6 KS/l).

Pored snage, novi agregat će imati i vrhunski obrtni momenat od 550 Nm, za šta će posebno biti zadužen pomenuti električni kompresor.

Naravno, ove performanse neće negativno uticati za ekološki "otisak" jer će ispunjavati rigorozne ekološke norme standarda EURO 6d, koji će stupiti na snagu 2021.

Ni Opel ne odustaje od dizelaša

Pored dizelaša, Folksvagen sa kompanijom ZF razvija i sledeću generaciju automatskog menjača DSG, s dvostrukim kvačilom. Nova automatika će imati deset, umesto dosadašnjih sedam stepeni prenosa, a moći će da podnose obrtne momente do 600 Nm.

DSG 10 će zadržati dimenzije sedmostepenog modela, pa će moći da se ugrađuje u sve modele s poprečno postavljenim motorom, od "folksvagen pola" do "škode superb". Nova menjačka jedinica će pružiti bolje performanse, smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.

Oba noviteta će početi da se ugrađuju u modele iz Folksvagen grupe u drugoj polovini 2020.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Ako ste i pomislili da će Folksvagen odustati od dizelaša, zbog "dizelgejta" i drugih događaja koje prate ovu aferu, grdno ste se prevarili.

Analitičari: Dizel pada ispod cenzusa do 2030.

Ekipa iz Volfsburga za 2020. spremaju potpuno nov dvolitarski dizelaš, koji se najavljuje kao tri-turbo TDI. Uz pomoć dva turbo punjača i električnog kompresora, motor zapremine 1968 kubika će razvijati 272 konjskih snaga, odnosno tačno 200 kW.

Na taj način njegova specifična snaga iznosi neverovatnih 138,2 KS po litru zapremine, što je više od motora u BMW 750d xDrive (133,6 KS/l).

Pored snage, novi agregat će imati i vrhunski obrtni momenat od 550 Nm, za šta će posebno biti zadužen pomenuti električni kompresor.

Naravno, ove performanse neće negativno uticati za ekološki "otisak" jer će ispunjavati rigorozne ekološke norme standarda EURO 6d, koji će stupiti na snagu 2021.

Ni Opel ne odustaje od dizelaša

Pored dizelaša, Folksvagen sa kompanijom ZF razvija i sledeću generaciju automatskog menjača DSG, s dvostrukim kvačilom. Nova automatika će imati deset, umesto dosadašnjih sedam stepeni prenosa, a moći će da podnose obrtne momente do 600 Nm.

DSG 10 će zadržati dimenzije sedmostepenog modela, pa će moći da se ugrađuje u sve modele s poprečno postavljenim motorom, od "folksvagen pola" do "škode superb". Nova menjačka jedinica će pružiti bolje performanse, smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.

Oba noviteta će početi da se ugrađuju u modele iz Folksvagen grupe u drugoj polovini 2020.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.