Vesić je na sednici rekao da je ključna kupovina autobusa za GSP koji koštaju 45 miliona evra. Od tog novca, 35 miliona će dati grad, a GSP - 10 miliona evra.
Do 1. septembra moraju, kaže, da stignu svi autobusi, posle čega će početi naplata karata prema novom sistemu - da sva preduzeća moraju da dokažu da je novac namenjen gradskom prevozu na njega i utrošen.
"Prvo kupujemo autobuse, pa onda krećemo u akciju naplate karata...Prvo hoćemo da pokažemo da hoćemo da nabavimo nove autobuse pa da krenemo u akciju naplate", rekao je Vesić i pozvao odbornike da glasaju za novi kredit za kupovinu autobusa, obećavši da se grad neće zaduziti više od planiranog.
"Ovo je pravi predlog kakav prevoz treba da bude i kakav građani zaslužuju", dodao je.
Vesić je ponovo izneo podatke i da od 718. 000 zaposlenih, samo 114.720 plaća kartu. Od tog broja oko 50 odsto se vozi GSP om - što znači da 250.000 ne plaća kartu!
Odbornici su većinom glasova usvojili ovaj rebalans, a za njega je glasalo 62 odbornika, a 9 (Šapićevih) bilo je uzdržano.
ĐILAS ISPRED SKUPŠTINE, LEPILI NALEPNICE
Jedan od osnivača Saveza za Srbiju Dragan Đilas izjavio je ispred zgrade Skupštine Beograda, da taj savez kao prava opozicija neće učestvovati na današnjoj sednici," u skladu sa odredbama Sporazuma sa narodom".
On je sa predstavnicima SzS-a ulazni deo zgrade izlepio nalepnicama koje su lepili i učesnici protesta u Beogradu za vreme trajanja protekla dva skupa. Pripadnici komunalnih službi ubrzo su, javlja naš reporter, uklonili sve nalepnice.
Đilas je novinarima rekao da oni to čine "u znak solidarnosti sa građanima koji su u subotu nakon protesta legitimisani" i dodao da to nisu nikakve uvredljive naplenice već samo citati obećanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića.
On je još rekao novinarima da je od danas umesto njega šef odborničke grupe SzS u gradskom parlamentu Nikola Jovanović, dosadašnji njegov zamenik, za kojeg je rekao da je pokazao hrabrost i znanje, kao i "da mlađi treba da imaju prednost".
Đilas je komentarisao i odluke koje donosi Skupština Beograda i ocenio da je dobro što će Beograđani dobiti nove autobuse, "mada je pitanje pod kojim uslovima će se uzeti krediti".
Potpuno je, kaže, besmisleno da građani pravdaju da li su kupili markice za prevoz jer je to "prosto neizvođiv zadatak za firme koje bi morale da zaposle nove ljude".
Sednici Skupštine grada pored odbornika iz Saveza za Srbiju, ne prisustvuju ni odbornici Pokreta slobodnih građana i Građanskog demokratskog foruma.
Oni su napustili parlament posle potpisivanja takozvanog "Sporazuma sa narodom" kojim su se obavezali da će napustiti republički i lokalne parlamente i solidarisati se sa protestima protiv aktulene vlasti.
Pored odbornika vladajuće većine iz Srpske napredne stranke, Socijalističke partije Srbije i Partije ujedinjenih penzionera Srbije, sednici prisustvuju i odbornici stranke Aleksandra Šapića Srpski patriotski savez (SPAS).
Sednica je trebalo da bude održana 25. februara, ali je odložena jer odbornici nisu dobili predložene izmene u budžetu sedam dana pre sednice, kako je Poslovnikom predviđeno, da bi imali dovoljno vremena da se pripreme.
Srbija zablistala i nije uspela: Ništa od četvrtfinala, igraćemo baraž!
Crvena zvezda promenila grb: "Ovo je jedinstven slučaj u Srbiji i regionu!"
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat
Ludilo večitog derbija je već počelo: Navijači okupirali blagajne, svi hoće da gledaju Zvezda-Partizan!
Sve stoji u Beogradu! Totalni kolaps, evo gde su najveće gužve