undefined kampanja

The Polished Man je akcija koju je pokrenula dobrotvorna organizacija YGAP CEO, nakon što je Eliot Kostelo posetio Kambodžu.

Naime, on je jedne večeri u Kambodži upoznao devojčicu Teu, koja mu je nacrtala srce na dlanu, a zatim mu nalakirala nokte plavim lakom.

Tim ove dobrotvorne organizacije se nada da će kampanja postati globalna, a cilj je da se skrene pažnja to da je 90 odsto seksualnog nasilja nad decom počinjeno od strane muškaraca.

Muškarci ohrabruju jedni druge da postave svoje fotografije obojenog nokta u plavno na društvene mreže uz heštag #PolishedMan.

Žele da osnuju stranicu na kojoj će se prikupljati novac za decu žrtve nasijla, a deo novca namenjen je za kampanje koje će podići svest o nasilju nad decom.

"Lakiranjem noktiju želimo da skrenemo pažnju na nasilno ponašanje, ali i na verbalno nasilje, lokalno i globalno," kažu iz YGAP dobrotvorne organizacije.

"Nadamo se da će kampanja napredovati svake godine, da će muškarci doprineti promeni u shvatanju šta znači biti muškarac - muškarci treba da pomažu drugima, ne da ih povređuju."
"Promovisanjem pozitivnih muških uzora koji podržavaju jednakost među polovima i štite prava dece, želimo da napravimo promenu."

Iako je reč pre svega o muškarcima, ohrabruju i žene da učestvuju u ovoj akciji.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.