Pa zar i "hamer"? (FOTO)

Potrošnju od 24 litara na 100 km sveli na "nulu"

Arnold Švarceneger je nedavno bio u poseti rodnoj Austriji kako bi predstavio električni "hamer", koji je modernizovala kompanija "Krajzel Elektrik" (Kreisel Electric). Događaj je upriličen u novom istraživačkom i razvojnom centru ove kompanije u austrijskom gradu Rainbahu.  

"'Krajzel Elektrik' je prošle zime elektrifikovala moju G-klasu, a sada i 'hamera'. Ako ovako nastave, uskoro ću iz Los Anđelesa leteti električnim avionom", izjavio je Švarceneger, prijatelj ovih "haj-tek" pionira i veliki pobornik uvođenja "zelene" tehnologije u automobilski svet.

Ovaj prototip je napravljen na bazi prvog "hamera H1" i to za samo dva meseca. "E-hamer" ima ugrađene baterije visokih performansi i kapaciteta od 100 kWh. Na prednjoj i zadnjoj osovini su postavili po jedan električni motor, koji mu daju ukupnu snagu od 360 kW (490 ks). Ovaj monstrum od 3,3 tone ima maksimalnu brzinu od 120 km/h uz veoma pristojnu autonomiju od 300 kilometara.

Za razliku od ovog ekološkog, originalni "hamer H1" je jedan od većih zagađivača na četiri točka sa potrošnjom i do 24 litara na 100 pređenih kilometara.

Pogledajte i kako izgleda ovaj "novi hamer":

undefined Švarceneger predstavio električni "hamer"

Arnold Švarceneger je nedavno bio u poseti rodnoj Austriji kako bi predstavio električni "hamer", koji je modernizovala kompanija "Krajzel Elektrik" (Kreisel Electric). Događaj je upriličen u novom istraživačkom i razvojnom centru ove kompanije u austrijskom gradu Rainbahu.  

"'Krajzel Elektrik' je prošle zime elektrifikovala moju G-klasu, a sada i 'hamera'. Ako ovako nastave, uskoro ću iz Los Anđelesa leteti električnim avionom", izjavio je Švarceneger, prijatelj ovih "haj-tek" pionira i veliki pobornik uvođenja "zelene" tehnologije u automobilski svet.

Ovaj prototip je napravljen na bazi prvog "hamera H1" i to za samo dva meseca. "E-hamer" ima ugrađene baterije visokih performansi i kapaciteta od 100 kWh. Na prednjoj i zadnjoj osovini su postavili po jedan električni motor, koji mu daju ukupnu snagu od 360 kW (490 ks). Ovaj monstrum od 3,3 tone ima maksimalnu brzinu od 120 km/h uz veoma pristojnu autonomiju od 300 kilometara.

Za razliku od ovog ekološkog, originalni "hamer H1" je jedan od većih zagađivača na četiri točka sa potrošnjom i do 24 litara na 100 pređenih kilometara.

Pogledajte i kako izgleda ovaj "novi hamer":

undefined Švarceneger predstavio električni "hamer"

Arnold Švarceneger je nedavno bio u poseti rodnoj Austriji kako bi predstavio električni "hamer", koji je modernizovala kompanija "Krajzel Elektrik" (Kreisel Electric). Događaj je upriličen u novom istraživačkom i razvojnom centru ove kompanije u austrijskom gradu Rainbahu.  

"'Krajzel Elektrik' je prošle zime elektrifikovala moju G-klasu, a sada i 'hamera'. Ako ovako nastave, uskoro ću iz Los Anđelesa leteti električnim avionom", izjavio je Švarceneger, prijatelj ovih "haj-tek" pionira i veliki pobornik uvođenja "zelene" tehnologije u automobilski svet.

Ovaj prototip je napravljen na bazi prvog "hamera H1" i to za samo dva meseca. "E-hamer" ima ugrađene baterije visokih performansi i kapaciteta od 100 kWh. Na prednjoj i zadnjoj osovini su postavili po jedan električni motor, koji mu daju ukupnu snagu od 360 kW (490 ks). Ovaj monstrum od 3,3 tone ima maksimalnu brzinu od 120 km/h uz veoma pristojnu autonomiju od 300 kilometara.

Za razliku od ovog ekološkog, originalni "hamer H1" je jedan od većih zagađivača na četiri točka sa potrošnjom i do 24 litara na 100 pređenih kilometara.

Pogledajte i kako izgleda ovaj "novi hamer":

undefined Švarceneger predstavio električni "hamer"