"Brzine" stižu i u električne automobile

Vožnja bez promena stepena prenosa po kojoj su poznati električni automobili bi mogla uskoro da se promeni

Električnim automobilima u svakodnevnoj vožnji je veoma bitno da pređu što više kilometara jednim punjenjem.

Međutim, to ume da bude problem, jer električni motori po svojoj prirodi "favorizuju" ubrzanje, odnosno čim zgazite papučicu gasa dobijate maksimalni obrtni moment koji prosto katapultira vozilo.

Ma koliko ova opcija bila zanimljiva vozačima, ona je "smrtni neprijatelj" za potrošnju.

Takođe, električni automobili menjački sklop sa klasičnim stepenima prenosa koji bi mogao da dodatno reguliše ubrzanja.

Kako bi povećao autonomiju, kompanija ZF, koja je najčuvenija po menjačima, predstavila je dvostepeni menjač za električna vozila.

Ovakvo rešenje produžava automoniju vozilu za oko pet odsto, a promena stepena prenosa se dešava pri brzini od 70 kilometara na sat.

Ovaj menjač je moguće povezati sa automobilskim sistemom i na taj način se može povezati sa navigacijom. Tako automobil može sam da procenjuje, na osnovu topografskih informacija, kada je najbolji trenutak za promenu brzina.

Otvorena ZF fabrika u Pančevu: Evo šta će proizvoditi

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Električnim automobilima u svakodnevnoj vožnji je veoma bitno da pređu što više kilometara jednim punjenjem.

Međutim, to ume da bude problem, jer električni motori po svojoj prirodi "favorizuju" ubrzanje, odnosno čim zgazite papučicu gasa dobijate maksimalni obrtni moment koji prosto katapultira vozilo.

Ma koliko ova opcija bila zanimljiva vozačima, ona je "smrtni neprijatelj" za potrošnju.

Takođe, električni automobili menjački sklop sa klasičnim stepenima prenosa koji bi mogao da dodatno reguliše ubrzanja.

Kako bi povećao autonomiju, kompanija ZF, koja je najčuvenija po menjačima, predstavila je dvostepeni menjač za električna vozila.

Ovakvo rešenje produžava automoniju vozilu za oko pet odsto, a promena stepena prenosa se dešava pri brzini od 70 kilometara na sat.

Ovaj menjač je moguće povezati sa automobilskim sistemom i na taj način se može povezati sa navigacijom. Tako automobil može sam da procenjuje, na osnovu topografskih informacija, kada je najbolji trenutak za promenu brzina.

Otvorena ZF fabrika u Pančevu: Evo šta će proizvoditi

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Električnim automobilima u svakodnevnoj vožnji je veoma bitno da pređu što više kilometara jednim punjenjem.

Međutim, to ume da bude problem, jer električni motori po svojoj prirodi "favorizuju" ubrzanje, odnosno čim zgazite papučicu gasa dobijate maksimalni obrtni moment koji prosto katapultira vozilo.

Ma koliko ova opcija bila zanimljiva vozačima, ona je "smrtni neprijatelj" za potrošnju.

Takođe, električni automobili menjački sklop sa klasičnim stepenima prenosa koji bi mogao da dodatno reguliše ubrzanja.

Kako bi povećao autonomiju, kompanija ZF, koja je najčuvenija po menjačima, predstavila je dvostepeni menjač za električna vozila.

Ovakvo rešenje produžava automoniju vozilu za oko pet odsto, a promena stepena prenosa se dešava pri brzini od 70 kilometara na sat.

Ovaj menjač je moguće povezati sa automobilskim sistemom i na taj način se može povezati sa navigacijom. Tako automobil može sam da procenjuje, na osnovu topografskih informacija, kada je najbolji trenutak za promenu brzina.

Otvorena ZF fabrika u Pančevu: Evo šta će proizvoditi

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama