Zaboravite na prekidače za farove!

Pametna svetla u LED izdanju dodatno olakšavaju vožnju. Vama ostaje samo da se fokusirate na put.

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno:

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno:

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno: