Vozili smo PRVI SRPSKI elektro bicikl (FOTO)

Osim brzine, model "experience" se može pohvaliti i autonomijom od čak 200 kilometara.

MONDO/Marko Tanasković 

Sajam automobila u Novom Sadu je pokazao da i mi idemo u korak sa svetom. Osim nacionalnih premijera nekih modela nepuna dva meseca nakon svetskih, ovde smo se upoznali i sa domaćim električnim vozilima i to na dva točka.

Reč je o električnim biciklima koje proizvodi domaća kompanija "E-prime". Na sajmu su bili izloženi modeli "experience", "effecto" i "effecta". Poslednja dva su praktično identični modeli, koji se razlikuju se po položaju središnje šipke.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Imali smo prilike i da ih isprobamo i prvi utisci su i više nego obećavajući. Čim krenete da okrećete pedale startuje se elektromotor koji vas vrlo brzo lansira do brzine od preko 30 km/h.

Posebno je robusniji model "experience" sa motorom od 500W impresivan i može vas poterati do maksimalnih 75 na sat! "Effecto" (kao i "effecta") je opremljen duplo slabijim motorima, koji nam je nakon par krugova ostavio bolji utisak, jer smo sve probali na ograničenom prostoru parkinga sajma.

A postoji i ova prelepa ideja!

Kontrola "elektro asistencije" se vrši preko tastera na volanu i može se podešavati u pet nivoa, a sve se prati na velikom displeju, preko koga se može videti i trenutna brzina, kilometraža i drugi parametri.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Najbitnija karakteristika svakog elektro-vozila, pa i bicikla je baterija. Na ovu komponentu su posebno ponosni u kompaniji jer je ona njihovih ruku delo, a omogućava autonomiju i do impresivnih 200 kilometara.

Baterije su modularne što znači da ih je moguće po potrebi vaditi iz kućišta. Ovo je posebno bitno jer je na taj način moguće dopunjavati bateriju kod kuće, dok vas bicikl čeka (vezan) napolju ili u garaži.

Sve modele je moguće opremiti i brojnim modulima, poput startovanja otiskom prsta ili daljinskim upravljačem, putnog kompjutera, USB konektora za punjenje, GPS praćenja, alarma i drugim gedžetima.

Cena modela "effecto" i "effecta" je od 1300 evra, dok je moćniji "experience" od 2400 evra pa naviše.

Šta vi mislite o električnim biciklima? Pišite nam u komentarima…

Pogledajte i kompletnu galeriju sa prve vožnje:

MONDO/Marko Tanasković E-prime - srpski električni bicikl

MONDO/Marko Tanasković 

Sajam automobila u Novom Sadu je pokazao da i mi idemo u korak sa svetom. Osim nacionalnih premijera nekih modela nepuna dva meseca nakon svetskih, ovde smo se upoznali i sa domaćim električnim vozilima i to na dva točka.

Reč je o električnim biciklima koje proizvodi domaća kompanija "E-prime". Na sajmu su bili izloženi modeli "experience", "effecto" i "effecta". Poslednja dva su praktično identični modeli, koji se razlikuju se po položaju središnje šipke.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Imali smo prilike i da ih isprobamo i prvi utisci su i više nego obećavajući. Čim krenete da okrećete pedale startuje se elektromotor koji vas vrlo brzo lansira do brzine od preko 30 km/h.

Posebno je robusniji model "experience" sa motorom od 500W impresivan i može vas poterati do maksimalnih 75 na sat! "Effecto" (kao i "effecta") je opremljen duplo slabijim motorima, koji nam je nakon par krugova ostavio bolji utisak, jer smo sve probali na ograničenom prostoru parkinga sajma.

A postoji i ova prelepa ideja!

Kontrola "elektro asistencije" se vrši preko tastera na volanu i može se podešavati u pet nivoa, a sve se prati na velikom displeju, preko koga se može videti i trenutna brzina, kilometraža i drugi parametri.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Najbitnija karakteristika svakog elektro-vozila, pa i bicikla je baterija. Na ovu komponentu su posebno ponosni u kompaniji jer je ona njihovih ruku delo, a omogućava autonomiju i do impresivnih 200 kilometara.

Baterije su modularne što znači da ih je moguće po potrebi vaditi iz kućišta. Ovo je posebno bitno jer je na taj način moguće dopunjavati bateriju kod kuće, dok vas bicikl čeka (vezan) napolju ili u garaži.

Sve modele je moguće opremiti i brojnim modulima, poput startovanja otiskom prsta ili daljinskim upravljačem, putnog kompjutera, USB konektora za punjenje, GPS praćenja, alarma i drugim gedžetima.

Cena modela "effecto" i "effecta" je od 1300 evra, dok je moćniji "experience" od 2400 evra pa naviše.

Šta vi mislite o električnim biciklima? Pišite nam u komentarima…

Pogledajte i kompletnu galeriju sa prve vožnje:

MONDO/Marko Tanasković E-prime - srpski električni bicikl

MONDO/Marko Tanasković 

Sajam automobila u Novom Sadu je pokazao da i mi idemo u korak sa svetom. Osim nacionalnih premijera nekih modela nepuna dva meseca nakon svetskih, ovde smo se upoznali i sa domaćim električnim vozilima i to na dva točka.

Reč je o električnim biciklima koje proizvodi domaća kompanija "E-prime". Na sajmu su bili izloženi modeli "experience", "effecto" i "effecta". Poslednja dva su praktično identični modeli, koji se razlikuju se po položaju središnje šipke.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Imali smo prilike i da ih isprobamo i prvi utisci su i više nego obećavajući. Čim krenete da okrećete pedale startuje se elektromotor koji vas vrlo brzo lansira do brzine od preko 30 km/h.

Posebno je robusniji model "experience" sa motorom od 500W impresivan i može vas poterati do maksimalnih 75 na sat! "Effecto" (kao i "effecta") je opremljen duplo slabijim motorima, koji nam je nakon par krugova ostavio bolji utisak, jer smo sve probali na ograničenom prostoru parkinga sajma.

A postoji i ova prelepa ideja!

Kontrola "elektro asistencije" se vrši preko tastera na volanu i može se podešavati u pet nivoa, a sve se prati na velikom displeju, preko koga se može videti i trenutna brzina, kilometraža i drugi parametri.

Prva vožnja prvog srpskog elektro bicikla
MONDO/Marko Tanasković 

Najbitnija karakteristika svakog elektro-vozila, pa i bicikla je baterija. Na ovu komponentu su posebno ponosni u kompaniji jer je ona njihovih ruku delo, a omogućava autonomiju i do impresivnih 200 kilometara.

Baterije su modularne što znači da ih je moguće po potrebi vaditi iz kućišta. Ovo je posebno bitno jer je na taj način moguće dopunjavati bateriju kod kuće, dok vas bicikl čeka (vezan) napolju ili u garaži.

Sve modele je moguće opremiti i brojnim modulima, poput startovanja otiskom prsta ili daljinskim upravljačem, putnog kompjutera, USB konektora za punjenje, GPS praćenja, alarma i drugim gedžetima.

Cena modela "effecto" i "effecta" je od 1300 evra, dok je moćniji "experience" od 2400 evra pa naviše.

Šta vi mislite o električnim biciklima? Pišite nam u komentarima…

Pogledajte i kompletnu galeriju sa prve vožnje:

MONDO/Marko Tanasković E-prime - srpski električni bicikl