Bugati prati non-stop svoje automobile

Ovakva praksa, koja je trenutno dostupna u najluksuznijim modelima, uskoro se može očekivati i u jeftinijim modelima

"Povezani automobil" je izraz koji se sve češće čuje u automobilskim krugovima, a odnosi se na povezanost vozila sa internetom, a preko njega sa mnogim onlajn servisima.

Bugati je prvi proizvođač koji je omogućio daljinsko praćenje napredne telemetrije vozila, na osnovu koje su pružaju vozači brojne informacije i usluge. Prvo je bio dostupan u "vejronu 16.4", a sada je dostupna i novom "šironu".

S obzirom na cenu od preko dva miliona evra, nivo usluge je na nezamislivom nivou.

Svakako "najzvučnija" je opcija "leteći doktor". Postoje ekipe koje su na usluzi je 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno i to tokom čitavog životnog veka automobila. One su spremne da na poziv vlasnika "vejrona" ili "širona", prvim letom stignu na odredište i srede problem, ako on ne može da popravi daljinskim putem.

A šta se sve prati?

Pa bukvalno, sve. Od rada motora, preko info-zabavnog sistem i klimatizacije do pritiska vazduha u gumama. U slučaju nekih jednostavnijih problema, sistem će da obavesti vozača da, recimo, dopumpa gume, a moguće je i softverski popraviti rad motora.

Nova generacija ove tehnologije nadzora obrađuje neverovatnih 10.000 signala i u svakom trenutku Bugati razmenjuje sa automobilom veliki broj podataka.

Iako ovo deluje kao zadiranje u privatnost, zapravo je korak ka budućnosti u kojoj nas očekuju automobili povezani, ne samo sa servisnim centrima, već i sa drugim vozilima, putevima…

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Povezani automobil" je izraz koji se sve češće čuje u automobilskim krugovima, a odnosi se na povezanost vozila sa internetom, a preko njega sa mnogim onlajn servisima.

Bugati je prvi proizvođač koji je omogućio daljinsko praćenje napredne telemetrije vozila, na osnovu koje su pružaju vozači brojne informacije i usluge. Prvo je bio dostupan u "vejronu 16.4", a sada je dostupna i novom "šironu".

S obzirom na cenu od preko dva miliona evra, nivo usluge je na nezamislivom nivou.

Svakako "najzvučnija" je opcija "leteći doktor". Postoje ekipe koje su na usluzi je 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno i to tokom čitavog životnog veka automobila. One su spremne da na poziv vlasnika "vejrona" ili "širona", prvim letom stignu na odredište i srede problem, ako on ne može da popravi daljinskim putem.

A šta se sve prati?

Pa bukvalno, sve. Od rada motora, preko info-zabavnog sistem i klimatizacije do pritiska vazduha u gumama. U slučaju nekih jednostavnijih problema, sistem će da obavesti vozača da, recimo, dopumpa gume, a moguće je i softverski popraviti rad motora.

Nova generacija ove tehnologije nadzora obrađuje neverovatnih 10.000 signala i u svakom trenutku Bugati razmenjuje sa automobilom veliki broj podataka.

Iako ovo deluje kao zadiranje u privatnost, zapravo je korak ka budućnosti u kojoj nas očekuju automobili povezani, ne samo sa servisnim centrima, već i sa drugim vozilima, putevima…

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Povezani automobil" je izraz koji se sve češće čuje u automobilskim krugovima, a odnosi se na povezanost vozila sa internetom, a preko njega sa mnogim onlajn servisima.

Bugati je prvi proizvođač koji je omogućio daljinsko praćenje napredne telemetrije vozila, na osnovu koje su pružaju vozači brojne informacije i usluge. Prvo je bio dostupan u "vejronu 16.4", a sada je dostupna i novom "šironu".

S obzirom na cenu od preko dva miliona evra, nivo usluge je na nezamislivom nivou.

Svakako "najzvučnija" je opcija "leteći doktor". Postoje ekipe koje su na usluzi je 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno i to tokom čitavog životnog veka automobila. One su spremne da na poziv vlasnika "vejrona" ili "širona", prvim letom stignu na odredište i srede problem, ako on ne može da popravi daljinskim putem.

A šta se sve prati?

Pa bukvalno, sve. Od rada motora, preko info-zabavnog sistem i klimatizacije do pritiska vazduha u gumama. U slučaju nekih jednostavnijih problema, sistem će da obavesti vozača da, recimo, dopumpa gume, a moguće je i softverski popraviti rad motora.

Nova generacija ove tehnologije nadzora obrađuje neverovatnih 10.000 signala i u svakom trenutku Bugati razmenjuje sa automobilom veliki broj podataka.

Iako ovo deluje kao zadiranje u privatnost, zapravo je korak ka budućnosti u kojoj nas očekuju automobili povezani, ne samo sa servisnim centrima, već i sa drugim vozilima, putevima…

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.