"Izgradnja Moravskog koridora od Pojata do Preljine, dužine 112 kilometara, strateški je važan projekat za Srbiju i važno je da sve institucije daju svoj doprinos da stvorimo uslove za maksimalno efikasnu realizaciju projekta", rekla je Mihajlović.
Naš cil i ujedno ono što je ugovorom predviđeno jeste da za dve godine Kruševac autoputem bude povezan sa Koridorom 10, za manje od tri godine da Kraljevo i Čačak budu povezani autoputem, a da kompletan projekat bude završen za četiri godine", navela je ministarka, saopštilo je ministarstvo.
Glavne teme prvog sastanka radne grupe ticale su se procedure obezbeđivanja finansi
ranja projekta, efikasnijih procedura za pribavljanje materijala za izgradnju autoputa, zatim nastavka izrade projektno-tehničke dokumentacije, uključujući i ažuriranje studije o proceni uticaja na životnu sredinu, kao i izmeštanja gasne i elektroenergetske infrastrukture na trasi budućeg koridora.
Radnu grupu čine predstavnici Ministarstva građevinarstva, Ministarstva finansija, Ministarstva poljoprivrede, Ministarstva za rad, Ministarstva energetike, Uprave za javni dug, Republičke direkcija za vode, Puteva Srbije, Koridora Srbije, JVP Srbijavode, Instituta za vodoprivredu Jaroslav Černi, Saobraćajnog instituta CIP, Instituta za puteve i Telekoma Srbija.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte