Ako kupujete proizvode koji su na popustu, a na kojima je posebna nalepnica na kojoj piše iznos rabata, morate dodatno da pripazite.

Nije sasvim sigurno da će vam taj popust i obračunati i vrlo lako može da se desi da platite punu cenu. 

Kako objašnjava naša sagovornica, koja radi kao kasirka u jednom velikom prodajnom lancu koji posluje u Srbiji, potrebno je da se na kasi prijavi da postoje proizvodi koji imaju dodatni popust.

U većini slučajeva popusti se obračunavaju ali se dešava da kasiri nalepnice ne vide i zbog toga ne obračunaju popust. 

"Najbolje je da kupci pre plaćanja kažu da imaju proizvode sa nalepnicom, kako bi im se popust obračunao. Kasiri najčešće vide te nalepnice, ali zbog velikih gužvi oni nisu u mogućnosti da vide baš svaku pa se dešava da ljudi plate više nego što treba, a onda kad dođu kući pogledaju u račun i misle da su prevareni. To nam ponekad stvara velike probleme jer se postoje neki ljudi kojima sve to na kraju sredite, ali bi oni i dalje da se dokazuju da su prevareni. Dešava se i da prete", kaže za MONDO kasirka velikog trgovinskog lanca.

Prema njenim rečima, svaki problem koji nastane u većini marketa, može lako da se reši, samo je potrebno da kupci shvate da niko ne želi da ih prevari, ali moraju da imaju i fiskalni račun.

"Nema tu nikakve prevare, sve je pokriveno kamerama, sve mora da bude potpuno čisto, a sad, malo se ponekad izgubi dodatno vreme. Sve može da se 'ispegla', na primer, ljudi kupe meso, skuvaju ga, misle da je pokvareno ili nađu neki drugi razlog, vrate ga, a mi im lepo vratimo novac. Uz fiskalni račun, bez računa ništa ne možete da uradite, ako nastane problem", kaže naša sagovornica.

(MONDO)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.