NA PROIZVODU ZALEPLJEN POPUST OD 50%, A NA RAČUNU PUNA CENA: Dobro obratite pažnju kad kupujete, inače samo gubite vreme | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

NA PROIZVODU ZALEPLJEN POPUST OD 50%, A NA RAČUNU PUNA CENA: Dobro obratite pažnju kad kupujete, inače samo gubite vreme

Autor Edin Delibašić
Autor Edin Delibašić

Može se desiti da platite punu cenu, iako je nalepljen dodatni popust.

Izvor: Privatna ahiva

Ako kupujete proizvode koji su na popustu, a na kojima je posebna nalepnica na kojoj piše iznos rabata, morate dodatno da pripazite.

Nije sasvim sigurno da će vam taj popust i obračunati i vrlo lako može da se desi da platite punu cenu. 

Kako objašnjava naša sagovornica, koja radi kao kasirka u jednom velikom prodajnom lancu koji posluje u Srbiji, potrebno je da se na kasi prijavi da postoje proizvodi koji imaju dodatni popust.

U većini slučajeva popusti se obračunavaju ali se dešava da kasiri nalepnice ne vide i zbog toga ne obračunaju popust. 

"Najbolje je da kupci pre plaćanja kažu da imaju proizvode sa nalepnicom, kako bi im se popust obračunao. Kasiri najčešće vide te nalepnice, ali zbog velikih gužvi oni nisu u mogućnosti da vide baš svaku pa se dešava da ljudi plate više nego što treba, a onda kad dođu kući pogledaju u račun i misle da su prevareni. To nam ponekad stvara velike probleme jer se postoje neki ljudi kojima sve to na kraju sredite, ali bi oni i dalje da se dokazuju da su prevareni. Dešava se i da prete", kaže za MONDO kasirka velikog trgovinskog lanca.

Možda će vas zanimati

Prema njenim rečima, svaki problem koji nastane u većini marketa, može lako da se reši, samo je potrebno da kupci shvate da niko ne želi da ih prevari, ali moraju da imaju i fiskalni račun.

"Nema tu nikakve prevare, sve je pokriveno kamerama, sve mora da bude potpuno čisto, a sad, malo se ponekad izgubi dodatno vreme. Sve može da se 'ispegla', na primer, ljudi kupe meso, skuvaju ga, misle da je pokvareno ili nađu neki drugi razlog, vrate ga, a mi im lepo vratimo novac. Uz fiskalni račun, bez računa ništa ne možete da uradite, ako nastane problem", kaže naša sagovornica.

(MONDO)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Inicijalizacija u toku...

Komentari 10

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pitanja

Da li je realno da se uvek i za sve odgovornost prebacuje na gradjane, u ovom slucaju kupce? Cuj, mi moramo skrenuti paznju kasiru.

Oprezno

Bar kod za popust, treba lepiti preko origimalmog bar koda ali tako da ostanu vidljivi samo brojevi sa originalnog bar koda.To je vazno zbpg evidencije proizvoda, a izbegava se ova situacija.Meni su tako objasnili.

Radovan

@Oprezno Verovatno ti je to objasni advokat...ili jos verovatnije, neko ko nema pojma ni sta ti prica niti sta si ti njega pitao. Pozdrav

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU