• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

BEOGRAĐANKA POZVALA ELEKTRIČARA IZ OGLASA, OSTALA BEZ PARA! Lažni majstori se IZBEZOBRAZILI, ali dve stvari ih odaju! 

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Beograđanka koja je pozvala majstora ostala je u šoku zbog prevare koju je doživela. Uzeo novac i pobegao!

 Majstor uzeo novac i pobegao Izvor: YouTube/Ben Grant

Dobrih majstora u Srbiji ima sve manje, što je otvorilo prostor za prevarante. Jedna Beograđanka doživela je neverovatan bezobrazluk kada je pozvala majstora iz oglasa!

"Imali smo problem i tražili smo električara. Nažalost, nismo mogli da ga nađemo po preporuci, nego smo ga našli putem oglasa. Došao je, saopštio nam da nam fali određen deo, sam se ponudio da može taj deo da kupi, dali smo mu pare, on je otišao i nikad se više nije javio. Zvali smo ga naravno, međutim uopšte nije bilo ni traga ni glasa. On je uzeo pare i otišao", ispričala je ona za RTS.

Dešavalo se i da lažni majstori, odnosno prevaranti, Beograđanima u sanduče ubacuju letke na kojima piše kako "moraju" da zamene radijatore, predstavljajući se kao radnici Beogradskih elektrana. I u Beogradskom vodovodu kažu da postoje prevaranti koji se lažno predstavljaju kao njihovi radnici!

"Nažalost, dešava se poprilično često da građanima i našim potrošačima dolaze nesavesni majstori koji se predstavljaju kao radnici našeg preduzeća. Pre svega želim da naglasim da građani znaju da su naši radnici u obavezi da nose službene legitimacije i bilo ko od građana može da pozove naš kontakt-centar i da proveri da li su u pitanju naši radnici", kaže Jelena Pronić iz "Beogradskog vodovoda".

Radnik "Vodovoda" ne naplaćuje ni izlazak na teren, ni svoje usluge, podvukla je ona.

Kada građani traže majstora, kažu u Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije, najsigurnije je pre svega proveriti da li je registrovan u APR-u.

"Ukoliko neko ko nema registrovanu radnju obavi ovu uslugu jedino možete da ga tužite ukoliko ste oštećeni ili da ga prijavite tržišnoj inspekciji da obavlja delatnost a da nije registrovan", kaže Nikica Jovanović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije.

Važno je da znamo i ovo. Po novom Zakonu o zaštiti potrošača, obaveza svakog majstora je da za uslugu koja košta više od 5.000 dinara izda predračun.

Nisu samo prevaranti problem, već i priučeni majstori koji vam neće uraditi posao kako treba, a ako pričamo o instalacijama i sličnim popravkama, problem koji ostaje iza njih može biti i opasan.

Sve manje mladih želi da se školuje za ovaj posao što otvara prostor za amatere i prevarante. Mnogi smerovi u zanatskim školama su ukinuti.

"Neki profili su ukinuti, nažalost, jer zbog nedovoljnog broja upisanih đaka državi nije rentabilno da finansira odeljenja koja su sa desetak i manje učenika, a suočavamo se sa time, tako da iz tog razloga nemamo više profil tesara, nemamo limara, ne obrazujemo više vodoinstalatere koje smo imali u ranijem periodu", kaže Rade Zejak iz Građevinske škole.

Pročitajte i ispovest srpskog majstora, ovo ga najviše nervira!

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image