• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

10 NAJGORIH POLOVNIH VOZILA NA SRPSKOM TRŽIŠTU - LANAC, ULJE, GLAVA MOTORA! Proverite da li je i vaš AUTO među njima!

Autor Dejan Katalina

Jutjub kanal specijalizovan za automobile, naročito one polovne, objavio je detaljan spisak modela koji su jeftini, deluju atraktivno i praktično, ali u sebi kriju probleme koji su preskupi, a često i nereševi.

 10 najgorih polovnih vozila na srpskom tržištu Izvor: YouTube/SAT/Printscreen

Jutjub kanal Mirko Rašić koji se bavi automobilima na sve moguće načine nedavno je napravio jedan vrlo zanimljiv i koristan izbor. Reč je o izboru deset najgorih automobila polovnjaka koji se mogu pronaći na našem tržištu. I to ne bilo kakvih polovnjaka nego tzv. benzinaca. Ukoliko imate u planu da kupite auto ili želite samo da se za početak informišete, ova lista će vam pomoći da nađete pravo rešenje.

Izvor: YouTube/KickDown/Printscreen

Na desetom mestu se nalaze dva automobila Smart 600 i Folksvagen TSI 1.0. Vozači ovih automobila u početku su bili oduševljeni ovim modelima, ali kasnije se utvrdilo da imaju ozbiljne probleme, kaže se u videu na kanalu Neovlašćeni servis. Na Smartu postoje problemi sa bilo kojim vidom generalne kontrole, a na Volksvagenu sa lancem. Mesot ispod zauzima Saab 2.0 i 2.3 turbo. U videu se navodi da ova dva tipa istog modela imaju ozbiljnih problema sa radilicom, kolenastim vratilom i okretanjem letećih ležećih ležajeva. Savetuju oprez vlasnici ovih kola, kao i da kontrolu ovih delova izvrše skidanjem kartera i redovnim menjanjme ulja.

Izvor: YouTube/KickDown/Printscreen

Potrošnja ulja i dihtung glave

Osmo mesto zauzima Mazda 1.3 vankel. U videu se tvrdi da ovaj model prelazi do 50, 60 hiljada kilometara i da nakon toga čitava jedinica može da se izbaci i kupi druga jer ovaj model ima "spakovan motor". Kažu da deluju kao idealan polovnjak zbog kubikaže i potrošnje, ali ipak ima ovaj problem koji je praktično nemoguće rešiti jer mu remont motora gotovo nemoguć. Na sedmom mestu je Alfa Romeo 1.6 i 2.0 sa tvin spark motorima. Najčešći kvarovi su im velika potrošnja ulja i obrtanja letećih ležećih ležajeva do velikih problema na samim motorima - od dihtunga glave do svih mogućih kvarova. Tvins park motori, kaže se u videu, troše više ulja nego goriva

Izvor: YouTube/AutoAnaliza/Prinscreen

Lanac najčešći problem

Na šestom mestu je još jedan Volksvagen - 1.8 TSI. Nova platforma, nova ideja, tri lanca, turbo, benzinac, varijabilna geometrija... Međutim, u videu se kaže da ovaj model ima problema sa velikom potrošnjom ulja i lancem, pa se savetuje da pri kupovini ovog modela automobila potencijalni novi vlasnici kod mehaničara i odmah provere stanje lanca i da li je potrebna njegova hitna zamena. Odmah ispred njega nalazi se Opel 2.2 Ekotek, najčešćče se sreće kod modela Vektra, a njegov najveći problem je često "pucanje španera" zupčastog kajša. Mirko Rašić, autor ove liste, predlaže da preskočite Opelove modele s ovim motorom.

Izvor: YouTube/MirkoRašić/Printscreen

Na četvrtom mestu je ponovo Volksvagen i to 1.2 TSI, koji ima isti problem kao i njegovi prethodnici - lanac. Na četvrtom mestu je aumobil malo kompleksnijeg serijskog naziva, a to je, naizgled odlični, BMW N63 4.4BI Turbo. Možete li da pogodite šta je problem kod njega? Jeste! Lanac! Autori videa se i sami smeju ovoj činjenici, ali dodaju da je kod većine automobila sa ovog spiska lanac ključni problem.

Ide kao nevreme... dok ne stane

Na drugom mestu je Pežo i vozila s motorom 1.4 VTI. Problem ovih vozila je, tvrdi se u videu, glava motora, ali misfajer, svećice, dihtung glave, potrošnja ulja... Spisak je podugačak. Kažu u videu - skroz za izbegavanje! Prvo mesto, još jedan Pežo i to 1.6 THP. Problem je... Evo, pogađajte? Jeste! Lanac motora. Ali i glava motora, drugi najčešći problem, koja konstatno troši ulje. Ali problem i sa blokom motora. Što bi rekli autori videa: "Ovaj auto ide kao nevreme, motor je odličan i za svaku pohvalu... Dok radi". Kad je nov, do generalne, može da bude sjajan, ali kao polovnjak je, kažu u videu, veliki rizik. 

Izvor: YouTube/KickDown/Printscreen

Autori dalje zaključuju da je ipak najgori benzinski motor onaj koji nije održavan. Ukoliko vlasnici ovih modela, koji su pobrojani kao loš izbor, redovno menjaju ulje i vode računa o motoru, lako se može desiti da im i ovi modeli idu kao podmazani. Prema tome, ukoliko želite da vam auto, makar i polovan s potencijalnim problemima, traje i da ga duže vozite, potrudite se da vodite računa o njegovim vitalnim delovima, savetuje se u videu.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 62

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Hari Poter

Počinje da me iritira. Često ima lapsuse pa ga ljudi u komentarima ispravljaju. Priča o autu da ima zupčasti remen a on ustvari ima lanac. Često kritikuje taj lanac?! Pre mozda 8god sam kupio Ibizu 2003 1.2 na lanac. Vozio 5god. Na tom autu verujem da ni danas nije menjan. Sada vozim 1.4 D4D takodje na lanac. Mana kaiša je što moze bez ikakvog upozorenja da vam pukne. Znači kupite auto i odmah zamenite i mirni ste 5god. Lanac (sem na Bmw-u posle 2008) će se čuti baš kao na bicikli. Na drugoj Ibizi se čuo 2-3mes dok nije zamenjen. Takodje, uglavnom po servisnim intervalima lanac se ne menja dok se ne čuje. Sledeća stvar koja me nervira, čim je auto star 5god i prešao 101.000 i ljudi i majstori sipaju polusintetiku. Pa ja to ne bi sipao ni da je prešao milion. Upravo za tu Ibizu ovlašćeni servis mi je jednom rekao da nije vazno kolko je prešao i što je star 14god tu je motor u koji ide sintetika. Sad razumem, zbog lanca.

Miloš

Odlični su i BMW 320i E-36 jeste malo stariji po godistu ali super radi i na plin i na benzin a precizniji auto na volanu ja nisam vozio a koliko se odlično pokazao to vam govore i oglasi jel ga je prosto nemoguće naći za razliku od 316i i 318i ali oni su 4 cilindra a BMW ako nije šestak i benzinac kao da nije BMW a sa obzirom da je to motor od 2.0 i 6 cilindara i pitaj Boga koliko konja potrošnja mu je sasvim solidna 13l plima ili 10l benzina ma sad kad bih ga našao iz momenta bih ga ponovo kupio

Joca

A što ne kažete da je 1.6 THP motor ustvari BMW-ov, i da ga ima i u MINI, BMW i u još drugih vozila?

special image