"Danas smo odlučili da pokažemo građanima Srbije gde ćemo se uključivati na autoput Miloš Veliki i to će upravo biti ova petlja Surčin. Od 19. decembra, kako je rekao potpredsednik kineske CRBC kompanije, kada idemo na Miloš Veliki ovde ćemo se uključivati. Mi smo praktično pet minta od Koridora 10, to jest autoputa Beograd - Zagreb", rekla je Mihajlović.
Doveli smo autoput "Miloš Veliki" na pet minuta do Beograda, naglasila je ministarka i dodala da će Srbija sa otvaranjem deonice Surčin - Obrenovac od 17,6 kilometara imati autoput u dužini od 120 kilometara do Preljine.
"Od kada je putarina počela da se naplaćuje na autoputu Miloš Veliki, od 1. septmebra, prošlo je skoro 300.000 vozila i nije bila nijedna saobraćajna nesreća", rekla je Mihajlović i dodala da za naše puteve mnogo znači to što nismo imali nijednu saobraćajnu nesreću od 1. septembra.
Mihajlović je rekla i da je deonica Surčin - Obrenovac, koju radi kineska kompanija CCCC "jedan od retkih projekata gde budžet nije probijen".
Mihajlović kaže i da se priprema gradnja prve deonice autoputa "Miloš Veliki" od Novog Beograda do Surčina i da ima dosta posla, kao i da se početak radova na toj deonici očekuje krajem 2020. ili početkom 2021. godine.
Deonica Surčin - Obrenovac podeljena je na pet sektora i pored izgradnje mosta, podrazumeva nadzvožnjak preko pruge Ostružnica - Batajnica, kao i dve petlje Surčin i Obrenovac.
Petlja Surčn povezuje novu trasu autoputa sa obilaznicom odnosno sa budućim putem od Novog Beograda do Surčina, to jest od Vojvođanske ulice i Bulevara Jurija Gagarina.
Do petlje Surčin, dok se ne izgradi autoput Novi Beograd - Surčin, moći će da se dođe preko isključenja sa autoputa Beograd - Zagreb posle beogradskog aerodroma, kao i preko Banovog brda i Ostružnice preko Ostružničkog mosta.
Predviđena je projektom nova petlja Obrenovac koja će povezati novu trasu sa autoputem "Miloš Veliki", kao i sa starim obrenovačkim putem.
Autoput Surčin-Obrenovac će omogućiti spajanje autoputa "Miloš Veliki" sa Koridorom 10 preko obilaznice oko Beograda na petlji Surčin.
Radovi su počeli 5. maja 2017. godine, a ugovorom je predviđeno da cela deonica Surčin - Obrenovac bude gotova do 5. januara 2020, odnosno za 32 meseca.
Vrednost radova na deonici Surčin-Obrenovac 233,67 miliona dolara.
Investitor su Putevi Srbije, a projekat se finansira iz zajma Eksim banke Kine.
Projekat izgradnje autoputa Surčin-Obrenovac podrazumeva izgradnju četiri vozne i dve zaustavne trake, u ukupnoj širini od 29 metara.
Partizan izgubio u Istanbulu, crno-beli na 2-5: Fenerbahče ostavio crno-bele bez šansi
Teodosić promašio pobedu u Pioniru: Zvezda imala "+14" pa ispustila šampiona Evrope
Završena akcija spašavanja u Novom Sadu - 14 poginulih, troje povređenih, obratio se i Vučić
"Da se rekonstruisala nadstrešnica, ovo se ne bi desilo": Vesić najavio da će utvrditi ko je stavljao pečate i potpise
Crvena zvezda i Partizan izvan plej-of zone: Ovako izgleda tabela Evrolige posle sedam kola